Σε υποβάθμιση των προβλέψεων της για την κερδοφορία στο σύνολο της χρήσης του 2022 προχώρησε η Adidas, με την εταιρεία ρουχισμού να αναφέρει πως τα lockdown για τον κορονοϊό στην Κίνα επιβαρύνουν τις πωλήσεις στην ασιατική χώρα.
Μέσα στο επόμενο 6μηνο, η Adidas αναμένει πως οι πωλήσεις στην Κίνα θα υποχωρήσουν σε διψήφιο ποσοστό και για αυτό αναθεώρησε τις εκτιμήσεις για τις παγκόσμιες πωλήσεις σε μια αύξηση κατά περίπου 5% έναντι εκτίμησης για αύξηση 11% με 13% προηγουμένως.
Ακόμα, η εταιρεία αναμένει πως τα κέρδη της θα διαμορφωθούν στην περιοχή των 1,3 δισ. ευρώ για το σύνολο του έτους, έναντι εκτίμησης για κέρδη στα 1,8 -1,9 δισ. ευρώ προηγουμένως.
Το β' τρίμηνο και η μετοχή
Για το β' τρίμηνο, η Adidas ανακοίνωσε πως οι πωλήσεις της αυξήθηκαν κατά 4% σε σχέση με το αντίστοιχο χρονικό διάστημα του 2021, φτάνοντας τα 5,56 δισ. ευρώ.
Τα κέρδη υποχώρησαν οριακά στα 360 εκατ. ευρώ, όπως μετέδωσε το MarketWatch.
Μετά από την ανακοίνωση της Adidas, η μετοχή της εταιρείας υποχωρεί κοντά στο 5% στο χρηματιστήριο της Γερμανίας.