Αύξηση των κερδών και των πωλήσεων κατέγραψε η ισπανική Inditex στο α' εξάμηνο του 2022, καθώς η αύξηση των online πωλήσεων στο β΄ τρίμηνο του έτους ενίσχυσε τις επιδόσεις της ιδιοκτήτριας των Zara.
Σύμφωνα με το Reuters, η εταιρεία που μεταξύ άλλων διαχειρίζεται τα εμπορικά σήματα των Bershka, Massimo Duti και Pull&Bear ανέφερε καθαρά κέρδη ύψους 1,79 δισ. ευρώ για τη χρήση του εξαμήνου που έληξε τον Ιούλιο, σημειώνοντας αύξηση σε σχέση με τα κέρδη 1,27 δισ. ευρώ στο αντίστοιχο διάστημα του 2021.
Τα κέρδη προ φόρων και τόκων αυξήθηκαν στα 2,43 δισ. ευρώ στο α' εξάμηνο, ενώ τα EBITDA αυξήθηκαν στα 4,03 δισ. ευρώ από τα 3,10 δισ. ευρώ.
Παράλληλα, οι πωλήσεις της εταιρείας αυξήθηκαν στα 14,85 δισ. ευρώ από τα 11,94 δισ. ευρώ, με την Inditex να εκτιμά πως μέχρι το 2024, το 30% των συνολικών πωλήσεων θα γίνονται μέσω διαδικτύου.