Eurobank: Στο επίκεντρο ο πελάτης - Δράσεις για τον εορτασμό της Εθνικής Εβδομάδας Εξυπηρέτησης Πελατών 

Νένα Μαλλιάρα
Viber Whatsapp
Μοιράσου το
Eurobank: Στο επίκεντρο ο πελάτης - Δράσεις για τον εορτασμό της Εθνικής Εβδομάδας Εξυπηρέτησης Πελατών 
Σειρά δράσεων που θα διεξαχθούν από 3 έως 8 Οκτωβρίου 2022, πραγματοποιεί η Eurobank, συμμετέχοντας στον εορτασμό της Εθνικής Εβδομάδας Εξυπηρέτησης Πελατών. 

Σειρά δράσεων που θα διεξαχθούν από 3 έως 8 Οκτωβρίου 2022, πραγματοποιεί η Eurobank, συμμετέχοντας στον εορτασμό της Εθνικής Εβδομάδας Εξυπηρέτησης Πελατών.

«Η εξυπηρέτηση του πελάτη είναι στο επίκεντρο των εργασιών, είναι ο πυρήνας σε οτιδήποτε κάνουμε, δίπλα στον πελάτη και πάντα για τον πελάτη», δηλώνει στο insider.gr ο κ. Ιάκωβος Γιαννακλής, Γενικός Διευθυντής Retail Banking της Eurobank. Όπως προσθέτει, κεντρικό μήνυμα όλων των δράσεων για τον εορτασμό της Εθνικής Εβδομάδας Εξυπηρέτησης Πελατών 2022 είναι το εξής: «Εξέλιξη είναι να κοιτάς μπροστά, δίνοντας τον καλύτερο εαυτό σου, στην εξυπηρέτηση του πελάτη». Οι πελάτες είναι η δύναμή μας και η εξυπηρέτησή τους είναι μια διαρκής και επιτακτική ανάγκη που δεν εξαντλείται στον συμβολικό εορτασμό μιας εβδομάδας. Για μας είναι πράξη και για τις 52 εβδομάδες όλου του χρόνου», τονίζει ο κ. Γιαννακλής.

Η Eurobank συμμετέχει για 6η χρονιά στον εορτασμό της Εθνικής Εβδομάδας Εξυπηρέτησης Πελατών. Πρόκειται για έναν παγκόσμιο θεσμό που γιορτάζεται την 1η εβδομάδα του Οκτωβρίου και στον οποίο συμμετέχουν περισσότερες από 60 χώρες με επιχειρήσεις κάθε κλάδου, δημόσιους οργανισμούς και εκπαιδευτικά ιδρύματα. Στην Ελλάδα, κάθε χρόνο περισσότερες από 100 εταιρείες, χιλιάδες εργαζόμενοι και καταναλωτές, γιορτάζουν και δίνουν στην Εθνική Εβδομάδα Εξυπηρέτησης τον χαρακτήρα μιας μεγάλης γιορτής.

Με μια σειρά δράσεων που θα διεξαχθούν από 3 έως 8 Οκτωβρίου 2022, η Τράπεζα:

- προβάλει και επιβεβαιώνει έμπρακτα τη δέσμευσή της στην εξυπηρέτηση του εσωτερικού και εξωτερικού πελάτη,

- ενισχύει τη γνώση στο εσωτερικό του Οργανισμού σχετικά με την αξία της ποιοτικής εξυπηρέτησης του πελάτη,

- ενισχύει το ηθικό όλων όσων εμπλέκονται στην εξυπηρέτηση, μέσα από την αναγνώριση των προσπαθειών τους

H Eurobank γιορτάζει τους πελάτες την εβδομάδα αυτή με δράσεις όπως:

1. Banners & Γλυκίσματα σε κεντρικά κτίρια της Τράπεζας

2. Giveaways στα καταστήματα του Δικτύου με το μεγαλύτερο NPS score (Net Promoter Score, για την ικανοποίηση εμπειρίας του πελάτη)

3. Βραβείο “Real Life Heroes Award” υπό την αιγίδα του Ελληνικού Ινστιτούτου Εξυπηρέτησης Πελατών, σε στέλεχος/ομάδα που ξεχώρισαν για την εξυπηρέτηση που παρείχαν

4. Εθελοντική Αιμοδοσία γιατί πάνω από όλα αξία έχει η προσφορά στον άνθρωπο

5. Κλήρωση με δώρο € επιστροφή σε πελάτες εφόσον περιγράψουν στην Τράπεζα μια ξεχωριστή εμπειρία εξυπηρέτησης στην Eurobank. Οι νικητές που θα αναδειχθούν από την κλήρωση θα είναι 10 πελάτες, για όλη την εβδομάδα, και στον καθένα θα πιστωθούν €100 επιστροφή.

6. Μήνυμα εορτασμού σε Europhone, ΑΤΜ Screen & e-Banking

7. Δημοσίευση εορτασμού σε LinkendIn

Παράλληλα κατά τη διάρκεια της Εθνικής Εβδομάδας Εξυπηρέτησης Πελατών, προγραμματίστηκε και θα υλοποιηθούν δύο πολύ σημαντικές πρωτοβουλίες της Τράπεζας για την εξυπηρέτηση των πελατών μας:

A. Customer Excellence World Café – workshop με συμμετοχή αντιπροσωπευτικής ομάδας 80 περίπου εργαζομένων από το Retail Banking για την ανάδειξη των βέλτιστων πρακτικών που θα αποτελούν σημαντική πυξίδα για την ποιοτική εξυπηρέτηση των πελατών μας.

B. Webinar με θέμα : «Εισαγωγή στην αόρατη αναπηρία (αυτισμός, νοητική υστέρηση κ.α.) και γενικές κατευθύνσεις συνδιαλλαγής με άτομα του εν λόγω πληθυσμού». Η συγκεκριμένη δράση εντάσσεται στο ευρύτερο πλαίσιο των πρωτοβουλιών της Τράπεζας για την βελτίωση της εξυπηρέτησης πελατών ΑμεΑ και στόχο έχει την ενίσχυση του awareness & της ευαισθητοποίησης στην εξυπηρέτηση της συγκεκριμένης κατηγορίας πελατών.

Το Ελληνικό Ινστιτούτο Εξυπηρέτησης Πελατών είναι ένας μη κερδοσκοπικός οργανισμός, ο οποίος ιδρύθηκε το 2004 με την υποστήριξη πολυεθνικών, μεγάλων εταιρειών και επιστημονικών φορέων που λειτουργούν στην Ελλάδα. Αποστολή του είναι η βελτίωση της ποιότητας των παρεχόμενων υπηρεσιών καθώς και η διάχυση γνώσης και εμπειρίας όσον αφορά στην εξυπηρέτηση πελατών. Σήμερα απαριθμεί περισσότερες από 100 εταιρείες-μέλη.

Ακολουθήστε το insider.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις από την Ελλάδα και τον κόσμο.

Διαβάστε ακόμη

«Υπερταμείο»: Γιατί μειώθηκαν 75% τα μερίσματα στο 6μηνο – Η «καθυστερημένη ένεση» 19 εκατ. ευρώ από ΕΥΔΑΠ, ΕΥΑΘ

Στο Ευρωκοινοβούλιο οδεύει το REPowerEU - Eως 9,5 δισ. επιδοτήσεων και δανείων διεκδικεί η Αθήνα

Appodixi: Τα «κόλπα» της φοροδιαφυγής που αποκαλύπτει το «σκανάρισμα» των αποδείξεων

gazzetta
gazzetta reader insider insider