Netflix: Συνέτριψε τις προσδοκίες των αναλυτών - Με 2,41 εκατ. νέους συνδρομητές στο γ' τρίμηνο

Αλέξανδρος Βέλμαχος
Viber Whatsapp
Μοιράσου το
Netflix: Συνέτριψε τις προσδοκίες των αναλυτών - Με 2,41 εκατ. νέους συνδρομητές στο γ' τρίμηνο
Τα έσοδα της πλατφόρμας streaming ανήλθαν σε 7,93 δισ. δολάρια έναντι 7,83 δισ. δολαρίων που ανέμεναν οι αναλυτές.

Τελευταία ενημέρωση: 23:51

Σημαντικά πιο πάνω από τις εκτιμήσεις των αναλυτών κινήθηκε ο αριθμός των νέων συνδρομητών στην πλατφόρμα της Netflix για το γ' τρίμηνο , με την εταιρεία να εμφανίζει κέρδη και έσοδα που ξεπέρασαν τις προβλέψεις της αγοράς.

Ειδικότερα, τα κέρδη ανά μετοχή της Netflix διαμορφώθηκαν σε 3,10 δολάρια ανά μετοχή έναντι εκτίμησης των αναλυτών που συμμετείχαν σε δημοσκόπηση του Refinitiv για κέρδη στα 2,13 δολάρια ανά μετοχή.

Τα έσοδα ανήλθαν σε 7,93 δισ. δολάρια έναντι 7,83 δισ. δολαρίων που ανέμεναν οι αναλυτές.

Οι συνδρομητές

Η Netflix προσέθεσε στην πλατφόρμα της 2,41 εκατ. συνδρομητών παγκοσμίως, ενώ οι αναλυτές ανέμεναν μια αύξηση κατά 1,09 εκατ. συνδρομητές.

Η περιοχή της Ασίας και του Ειρηνικού προσέδωσε τους περισσότερους νέους πελάτες στην Netflix, με 1,43 εκατ. καινούργιων συνδρομητών.

Αντίθετα, στις αγορές των ΗΠΑ και του Καναδά καταγράφηκε η μικρότερη αύξηση, με μόλις 100.000 νέων συνδρομητών.

Στην αγορά της Ευρώπης και της Μέσης Ανατολής, η Netflix κατέγραψε μια αύξηση των συνδρομητών της κατά 570.000.

Στην αγορά της Λατινικής Αμερικής, εμφάνισε άνοδο των συνδρομητών κατά 310.000 σε τριμηνιαίο επίπεδο.

Η διοίκηση της εταιρείας ανακοίνωσε πως αναμένει έσοδα 7,78 δισ. δολαρίων για το δ΄ τρίμηνο του 2022, ενώ οι αναλυτές προέβλεπαν μια μέτρηση στα 7,98 δισ. δολάρια.

Παράλληλα, η Netflix δεν θα δημοσιεύει τις προβλέψεις της για τον αριθμό των συνδρομητών της από το δ' τρίμηνο του 2022. Ο αριθμός των συνδρομητών της πλατφόρμας θα γνωστοποιείται στις τριμηνιαίες εκθέσεις των οικονομικών αποτελεσμάτων της εταιρείας.

Μετά από την ανακοίνωση των αποτελεσμάτων, η μετοχή της Netflix κατέγραψε κέρδη άνω του 10% μετά από το κλείσιμο της συνεδρίασης στην Wall Street.

Η συνδρομή με τις διαφημίσεις

Υπενθυμίζεται πως το κόστος για τη νέα, φθηνότερη συνδρομή με διαφημίσεις του Netflix, η οποία ξεκινά στις 3 Νοεμβρίου στις ΗΠΑ, θα ανέρχεται στα 6,99 δολάρια ανά μήνα.

Στη σχετική ανακοίνωση, η Netflix εμφανίζεται «πολύ αισιόδοξη» για τη νέα συνδρομητική υπηρεσία, προσθέτοντας πως αν και δεν αναμένει ιδιαίτερη επίπτωση από αυτή στη χρήση του δ' τριμήνου, αναμένει αύξηση των συνδρομητών με την πάροδο του χρόνου.

Το πακέτο «Basic with ads» της Netflix θα περιλαμβάνει 4 έως 5 λεπτά διαφημίσεων ανά ώρα και δεν θα προσφέρει στους χρήστες τη δυνατότητα να «κατεβάζουν» ταινίες ή σειρές. Αρχικά, ένας μικρός αριθμός σειρών και ταινιών δεν θα είναι διαθέσιμες λόγω περιορισμών στα δικαιώματα.

Οι διαφημίσεις θα είναι διάρκειας 15 ή 30 δευτερολέπτων και θα προβάλλονται πριν και κατά τη διάρκεια του περιεχομένου του Netflix. Οι εταιρείες παραγωγής θα έχουν τη δυνατότητα να αποτρέπουν την προβολή διαφημίσεων σε σημεία που θεωρούν ότι δεν ταιριάζουν.

Ακολουθήστε το insider.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις από την Ελλάδα και τον κόσμο.

Διαβάστε ακόμη

Goldman Sachs: Καλύτερα των εκτιμήσεων αποτελέσματα τριμήνου παρά την αδύναμη επενδυτική τραπεζική

Στα 1,7 δισ. δολάρια τα κέρδη της Lockheed Martin στο γ' τρίμηνο

Apple: Μειώνει τον στόχο για την παραγωγή των iPhone 14+, 2 εβδομάδες μετά από την «πρεμιέρα» τους

BEST OF LIQUID MEDIA

gazzetta
gazzetta reader insider insider