Αυξημένα έσοδα παρουσίασε το τρίτο τρίμηνο η Reckitt Benckiser, εκτιμώντας πως ο πληθωρισμός στο κόστος πωληθέντων αγαθών θα διατηρηθεί σε υψηλά επίπεδα.
Ο κολοσσός καταναλωτικών προϊόντων, όπως τα καθαριστικά Dettol, τα Harpic και τα προφυλακτικά Durex, ανακοίνωσε ότι τα τριμηνιαία έσοδα αυξήθηκαν 14% σε ετήσια βάση στα 3,74 δισ. λίρες (4,29 δισ. δολάρια). Σε ετήσια βάση, τα έσοδα ενισχύθηκαν στα 10,6 δισ. λίρες.
Η Reckitt Benckiser ανακοίνωσε ότι περιόρισε τον στόχο αύξησης των καθαρών εσόδων για ολόκληρο το έτος σε ένα εύρος από 6% έως 8% από το προηγούμενο εύρος του 5% έως 8%.
«Οι καταναλωτές σε όλο τον κόσμο βρίσκονται υπό πίεση. Κοιτάζοντας τις προοπτικές, ανησυχώ για τους ευρωπαίους καταναλωτές κατά τη διάρκεια του χειμώνα», δήλωσε ο επικεφαλής οικονομικών της Reckitt, Jeff Carr. «Δεν υπάρχει πραγματική διαφοροποίηση αυτή τη στιγμή μεταξύ Ευρώπης και ΗΠΑ», τόνισε, κάνοντας λόγο για έναν «πρωτοφανή» πληθωρισμό κόστους αγαθών σχεδόν 20% το δεύτερο εξάμηνο του έτους.