Η Paramount την Τετάρτη ανέφερε έσοδα 6,92 δισεκατομμυρίων δολαρίων για το τρίτο τρίμηνο, σημειώνοντας ετήσια αύξηση 5% (από 6,61 δισ. δολ. πέρυσι), ωστόσο, τα αποτελέσματα του μιντιακού κολοσσού κινήθηκαν χαμηλότερα από τις εκτιμήσεις των αναλυτών, τόσο σε επίπεδο καθαρών κερδών όσο και σε επίπεδο εσόδων, κυρίως λόγω της μείωσης των διαφημίσεων.
Ειδικότερα, τα έσοδα ήταν 6,92 δισ. δολ. με τους οικονομολόγους να αναμένουν 7,01 δισ. δολ. ενώ τα κέρδη ανά μετοχή ήταν 39 σεντς έναντι 43 σεντς που προσδοκούσαν οι αναλυτές.
Η εταιρεία κατέγραψε καθαρά κέρδη τρίτου τριμήνου ύψους 153 εκατομμυρίων δολαρίων, ή 21 σεντς ανά μετοχή, από 465 εκατομμύρια δολάρια ή 69 σεντς ανά μετοχή, το προηγούμενο τρίμηνο.
Παράλληλα, γνωστοποίησε πως οι συνδρομητές της Paramount+ (η απάντηση της εταιρείας σε συνδρομητικές υπηρεσίες όπως το Netflix και η Disney+), αυξήθηκαν κατά 4,6 εκατομμύρια, ανεβάζοντας το σύνολο των πελατών της σε 46 εκατομμύρια. Ωστόσο, το Paramount+ έχασε 1,9 εκατομμύρια συνδρομητές κατά τη διάρκεια του τριμήνου.
H αύξηση των συνδρομητών της Paramount+ οφείλεται στον αθλητισμό, ιδιαίτερα στο NFL και στους διεθνές αγώνες ποδοσφαίρου, καθώς και στην έναρξη της συνεργασίας της με τη Walmart+.
Επιπροσθέτως, τα έσοδα για το τμήμα των MME της - που περιλαμβάνει το CBS και κανάλιαόπως το MTV, το Nickelodeon και το Showtime - μειώθηκαν κατά 5% σε περίπου 4,9 δισεκατομμύρια δολάρια σε σύγκριση με το προηγούμενο τρίμηνο.
Η Paramount ανέφερε ότι τα διαφημιστικά έσοδα για τα τηλεοπτικά της δίκτυα μειώθηκαν κατά 3% σε περίπου 1,9 δισεκατομμύρια δολάρια, ενώ οι μετοχές της «βούτηξαν» έως και 8% στις προσυνεδριακές συναλλαγές.