Στην διακοπή όλων των πληρωμένων διαφημίσεων στην Twitter έχουν προχωρήσει όλα τα Brands του ομίλου Volkswagen, όπως ανέφερε εκπρόσωπος της εταιρείας την Τετάρτη.
Σύμφωνα με το Reuters, τα οκτώ brands του ομίλου - Audi, VW, Seat, Cupra, Lamborghini, Bentley, Ducati και Porsche- διέκοψαν μέχρι νεοτέρας κάθε εμπορική συνεργασία με τον κολοσσό των social media, στον απόηχο της εξαγοράς του από τον δισεκατομμυριούχο Έλον Μασκ.
Όπως τόνισε ο εκπρόσωπος της γερμανικής αυτοκινητοβιομηχανίας, η απόφαση των Brands έρχεται κατόπιν σχετικής συμβουλής από την ηγεσία της Volkswagen, η οποία και έγινε αποδεκτή από το σύνολο των είπε ότι όλες οι μάρκες ακολούθησαν τη συμβουλή, ενώ η Audi επέλεξε να σταματήσει και τις οργανικές δραστηριότητες, όπως τις αναρτήσεις στο μέσο κοινωνικής δικτύωσης.
Σημειώνεται πως η Audi δεν έχει κάνει tweet από την 1η Νοεμβρίου, ενώ προηγουμένως έκανε αναρτήσεις σχεδόν κάθε μέρα. «Παρακολουθούμε στενά την κατάσταση και θα αποφασίσουμε για τα επόμενα βήματα ανάλογα με τις εξελίξεις», πρόσθεσε ο εκπρόσωπος της Audi σε δήλωση που έστειλε μέσω email στο Reuters.