Πώς απαντά στις προκλήσεις η Κορρές – Η άνοδος του τζίρου, τα νέα προϊόντα και η στόχευση για τις ξένες αγορές

Μαρίνα Φούντα
Viber Whatsapp
Μοιράσου το
Πώς απαντά στις προκλήσεις η Κορρές – Η άνοδος του τζίρου, τα νέα προϊόντα και η στόχευση για τις ξένες αγορές
Πώς χτίζει άμυνες απέναντι στην ενεργειακή κρίση και την άνοδο των πρώτων υλών η Κορρές που ξεχωρίζει στον κλάδο των καλλυντικών και φαρμακευτικών ειδών.

Σε πέντε πυλώνες στηρίζει την αναπτυξιακή της στρατηγική για το τρέχον έτος η εταιρεία Κορρές, διεκδικώντας ακόμη μεγαλύτερα μερίδια αγοράς στον κλάδο παραγωγής, διανομής και εμπορίας καλλυντικών και φαρμακευτικών ειδών.

Ο αναπτυξιακός της σχεδιασμός εστιάζει στη δημιουργία νέων καινοτόμων προϊόντων στις στρατηγικές κατηγορίες, την ενεργή συμμετοχή σε διεθνή ερευνητικά προγράμματα στα φυσικά συστατικά, την ανάδειξη και αξιοποίηση των ελληνικών βοτάνων, μέσω της ενίσχυσης του δικτύου συνεργασιών στις βιολογικές καλλιέργειες ανά την Ελλάδα, το ολοκληρωμένο πλάνο επικοινωνίας και προώθησης των στρατηγικών προϊοντικών κατηγοριών Κορρές, ενισχύοντας το προφίλ του φαρμακείου ως σημείου πώλησης ποιοτικών, αποτελεσματικών και προσιτών φυσικών προϊόντων, καθώς και στη σταθερή επέκταση σε νέες αγορές.

Πώς απαντά στις προκλήσεις του 2022

Όπως επισημαίνει η διοίκηση της Κορρές στις οικονομικές καταστάσεις του 2021 που καταχωρήθηκαν στο ΓΕΜΗ πριν από μερικά 24ωρα, κατά τους πρώτους μήνες του 2022 οι εξελίξεις στην αγορά της ενέργειας, οι αυξήσεις τιμών των πρώτων υλών και του μεταφορικού κόστους, ο πόλεμος στην Ουκρανία και τα lock down στην Κίνα δημιούργησαν νέες προκλήσεις.

«Η εμφάνιση του πληθωρισμού, το ακριβό κόστος καυσίμων και ενέργειας δημιουργεί νέα δεδομένα και πιέζει την αγοραστική δύναμη των καταναλωτών. Το δύσκολο οικονομικό περιβάλλον που διαμορφώνεται επηρεάζει αρνητικά τα αποτελέσματα, τη ρευστότητα και τη λειτουργία της εταιρείας και δη το αυξημένο μεταφορικό κόστος, οι αυξημένες τιμές πρώτων υλών και πιθανές ελλείψεις πρώτων υλών, καθώς και η αναπόφευκτη μείωση καταναλωτικού ενδιαφέροντος», τονίζεται.

«Η πλήρης λειτουργία του κύριου δικτύου διανομής προϊόντων της εταιρείας στην Ελλάδα, ήτοι τα φαρμακεία, καθώς και το ηλεκτρονικό εμπόριο αποτέλεσαν αμυντικά στοιχεία για την αντιμετώπιση της πανδημικής κρίσης και θα συμμετέχουν ενεργά και στην αντιμετώπιση των προκλήσεων του 2022», αναφέρει επίσης η διοίκηση, σπεύδοντας να καταστήσει σαφές πως «η επίδραση της πανδημίας, της ενεργειακής κρίσης και του πολέμου στην Ουκρανία στις πωλήσεις και στη ρευστότητα αλλά και γενικότερα στη λειτουργία της εταιρείας είναι διαχειρίσιμη στο βαθμό που να μην δημιουργεί αμφιβολίες σχετικά με τη δυνατότητα της να συνεχίσει ομαλά τη δραστηριότητά της».

Λαμβάνοντας υπόψη όλα τα ανωτέρω, η διοίκηση εκτιμά ότι υπάρχουν οι πιστωτικές γραμμές -και αν χρειαστεί και επιπλέον σε σχέση με τις υφιστάμενες- προκειμένου να ανταπεξέλθει στις χρηματοδοτικές της ανάγκες.

Το αποτύπωμα του 2021 και η στήριξη από τον τουρισμό

Όπως τονίζεται στις οικονομικές καταστάσεις, το 2021 αποτέλεσε μία χρονιά εξομάλυνσης της υγειονομικής κρίσης που προκάλεσε το προηγούμενο έτος η εξάπλωση του COVID-19 και των μέτρων αντιμετώπισης που ελήφθησαν σε εγχώριο και διεθνές επίπεδο. Η ελληνική αλλά και η παγκόσμια οικονομία μπήκαν σε φάση επανόδου, εμφανίζοντας σημαντική ανάπτυξη. Σε αυτό το πλαίσιο ο κύκλος εργασιών της εταιρείας εμφάνισε σημαντική άνοδο. Παρόλα αυτά είναι προφανές ότι η πλήρης επάνοδο στην κανονικότητα και οι κίνδυνοι που σχετίζονται με την αναφερθείσα υγειονομική κρίση δεν έχουν εκλείψει εντελώς.

Μέσα σε αυτό το περιβάλλον η διοίκηση της εταιρείας «κατά το ξέσπασμα της κρίσης έδωσε ιδιαίτερο βάρος στη διατήρηση της χρηματοοικονομικής σταθερότητας της εταιρείας αλλά και στην υιοθέτηση ευέλικτων στρατηγικών έτσι ώστε να μπορέσει να προσαρμοστεί όσο το δυνατό καλύτερα στις νέες συνθήκες».

Ειδικότερα, το 2021 οι πωλήσεις της Κορρές διαμορφώθηκαν στα 56,10 εκατ. ευρώ, από 50,98 εκατ. ευρώ στην προηγούμενη χρήση, ήτοι αυξημένες κατά 10%, γεγονός που αποτυπώνει τη σταδιακή επαναφορά σε κανονικές συνθήκες μετά την υγειονομική κρίση που προκάλεσε η πανδημία.

Στην Ελλάδα, οι πωλήσεις αυξήθηκαν κατά 14% κυρίως λόγω κυρίως της σταδιακής ανάκαμψης του τουρισμού, ενώ στο εξωτερικό οι περισσότερες αγορές επίσης επηρεάστηκαν από την πανδημία.

Το μεικτό κέρδος διαμορφώθηκε σε 26,78 εκατ. ευρώ το 2021 από 23,97 εκατ. ευρώ το 2020, σημειώνοντας αύξηση της τάξης του 12%, ενώ τα αναπροσαρμοσμένα EBITDA ανήλθαν στα 7,54 εκατ. ευρώ από 6,74 εκατ. ευρώ την προηγούμενη χρονιά. Τα EBITDA διαμορφώθηκαν στα 6,10 εκατ. ευρώ, από 4,86 εκατ. ευρώ το 2020, αυξημένα κατά 26%, ενώ το καθαρό αποτέλεσμα ανήλθε σε ζημιές ύψους 1,23 εκατ. ευρώ, μειωμένες ωστόσο σε σχέση με τη χρήση 2020, όταν είχαν καταγραφεί ζημιές της τάξης των 2,37 εκατ. ευρώ. Θετικές ήταν ωστόσο οι λειτουργικές ταμειακές ροές, οι οποίες διαμορφώθηκαν στα 2 εκατ. ευρώ το 2021, παρουσιάζοντας οριακή μείωση συγκριτικά με τα επίπεδα του 2020.

Τα καινοτόμα προϊόντα

Φέτος η εταιρεία συνεχίζει να παρουσιάζει προϊόντα που έχουν δημιουργηθεί μέσα από το Full Circle Process που αποτελεί την πυξίδα της μάρκας «εμπνεόμενη από την ελληνική φύση, την οποία αποκωδικοποιεί και μεταφράζει σε επιστήμη, αναπτύσσοντας φυσικές λύσεις για κάθε ανάγκη του δέρματος». Σε αυτή την κατεύθυνση, το πρώτο εξάμηνο του 2022 εστίασε στο ελληνικό γιαούρτι – μια παγκόσμια καινοτομία καθώς είναι η μόνη εταιρεία καλλυντικών που έχει καταφέρει να αξιοποιήσει τις μοναδικές ιδιότητες του βρώσιμου γιαουρτιού – εμπλουτίζοντας τη σειρά με δύο καινοτόμα προϊόντα.

Σε ό,τι αφορά την κατηγορία άρωμα, μια συνεχώς αναπτυσσόμενη κατηγορία, η Κορρές παρουσίασε μια νέα συλλογή πέντε skin + eco-friendly αρωμάτων, με έμπνευση από την Ελλάδα και με φυσικά συντηρητικά, ενώ στη συλλογή περιποίησης σώματος προστέθηκαν δύο νέα αρώματα, όπως και δύο νέοι κωδικοί, αξιοποιώντας τη διεθνή ζήτηση για fragrance-free προϊόντα περιποίησης από καταναλωτές που προτιμούν καλλυντικά χωρίς πρόσθετα αρώματα. Παράλληλα, δημιουργήθηκε και μία νέα υποκατηγορία περιποίησης σώματος με Butter Soaps, σαπούνια καθαρισμού με αποδεδειγμένη ενυδατική δράση. Πρωταγωνιστική θέση όλη τη χρονιά έχει και η Φυσική Αντιγήρανση KORRES μέσω των δύο flagship σειρών της: Μαύρη Πεύκη και Λευκή Πεύκη.

Οι ξένες αγορές

Στο εξωτερικό, η Κορρές επικεντρώνεται στην περαιτέρω ανάπτυξη των υφιστάμενων στρατηγικών της αγορών, στην Αμερική και στην Ευρώπη - Γερμανία, Νορβηγία, Αγγλία και Γαλλία - ενώ παράλληλα μέσω ενός εκ των μετόχων της, την Profex, στόχο έχει να επεκταθεί στην Κίνα και το Χονγκ Κονγκ, καθώς και σε άλλες περιοχές της Ασίας. Ειδικότερα:

• Στη Βόρεια Αμερική, η εταιρεία μέσω της θυγατρικής εταιρείας KORRES USΑ Ltd θα ενισχύσει τη μάρκα με νέα στρατηγικά προϊόντα και με προωθητικές ενέργειες στο site της εταιρείας Korresusa.com, στο τηλεοπτικό κανάλι HSN και σε νέους retailers.

• Στη Γερμανία, η εταιρεία μέσω της θυγατρικής της εταιρείας D-A-CH Gmbh δραστηριοποιείται σε τρεις αγορές - Γερμανία, Αυστρία και Ελβετία - με παρουσία σε περισσότερα από 700 σημεία πώλησης

• Στη Νορβηγία, ο όμιλος στοχεύει στην ενίσχυση της παρουσίας του στην επώνυμη αλυσίδα καλλυντικών VITA, ενδυναμώνοντας τις κατηγορίες Προσώπου και Μακιγιάζ που θα υποστηριχτούν κι από έντονες προωθητικές ενέργειες, καθώς και καμπάνιες τηλεοπτικής και έντυπης προβολής, Social Media και PR.

• Στη Γαλλία, όπου η Κορρές έχει διευρυμένη παρουσία σε πολλά κανάλια διανομής, όπως η αλυσίδα Carrefour. Στόχος είναι η περαιτέρω αύξηση αναγνωρισιμότητας της μάρκας, η ανάπτυξη κατηγοριών που παρουσιάζουν μεγάλη δυναμική όπως το Πρόσωπο και το Μακιγιάζ, καθώς και η περαιτέρω διείσδυση στην αλυσίδα Marionnaud.

• Στην Κίνα και το Χονγκ Κονγκ κι εν συνεχεία σε άλλες περιοχές της Ασίας, η Profex, βάσει της σύμβασης αποκλειστικής διανομής και χρήσης σημάτων που έχει συνάψει με την Κορρές, θα έχει το δικαίωμα να διανείμει τα προϊόντα της εταιρείας.

Πώς ξεκίνησαν όλα…

Η εταιρεία ιδρύθηκε από τον φαρμακοποιό Γιώργο Κορρέ το 1996 και έχει τις ρίζες της στο παλαιότερο ομοιοπαθητικό φαρμακείο της Αθήνας. H εμπειρία από τα 3.000 ομοιοπαθητικά σκευάσματα του φαρμακείου είναι η αφετηρία της μάρκας.

Σήμερα η Κορρές ταξιδεύει τα ελληνικά βότανα στον παγκόσμιο χάρτη μέσα από περισσότερα από 400 φυσικά προϊόντα, έχοντας παρουσία σε 30 αγορές.

Η εταιρεία έχει την πλήρη ευθύνη για όλα τα στάδια ανάπτυξης των προϊόντων, από την καλλιέργεια των πρώτων υλών και την παραγωγή φυτικών εκχυλισμάτων έως την επιστημονική έρευνα, τη δημιουργία της φόρμουλας και τον έλεγχο της δράσης του τελικού προϊόντος. Οι συνθέσεις βασίζονται στο υψηλότερο δυνατό ποσοστό φυσικού περιεχομένου, με την ασφάλεια, την ποιότητα και τα κλινικά αποδεδειγμένα ορατά αποτελέσματα να αποτελούν προτεραιότητα.

Κάθε προϊόν υποβάλλεται σε 500 τεστ πριν βρεθεί στο ράφι ενός φαρμακείου ή καταστήματος…

Ακολουθήστε το insider.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις από την Ελλάδα και τον κόσμο.

Διαβάστε ακόμη

Εκτινάχθηκε η αποτίμηση των ελληνικών startups την τελευταία 5ετία

Ελληνικό: Ποια είναι τα έργα των βασικών υποδομών – Η Λ. Ποσειδώνος, το FlyOver, τα εσωτερικά δίκτυα, το Τραμ, η επεξεργασία λυμάτων

Εφορία: Προσφυγές με λίγα κλικ για φόρους και πρόστιμα

BEST OF LIQUID MEDIA

gazzetta
gazzetta reader insider insider