Έχασαν τις εκτιμήσεις τα αποτελέσματα τριμήνου της Starbucks, καθώς η μειωμένη ζήτηση επισκίασε κέρδη και έσοδα.
Εντονότερο ήταν το πλήγμα που υπέστησαν τα καταστήματα της Starbucks στην Κίνα - τη δεύτερη μεγαλύτερη αγορά για την εταιρεία. Ο απερχόμενος CEO της εταιρείας Howard Schultz τόνισε ότι περισσότερα από 1.800 εκ των 6.090 καταστημάτων της παρέμειναν κλειστά στη διάρκεια της μεγάλης έξαρσης του τελευταίου κύματος του κορονοϊού.
Τα κέρδη ανά μετοχή έφτασαν τα 75 σεντς, έναντι εκτιμήσεων για 77 σεντς (σύμφωνα με τους αναλυτές της Refinitiv).
Τα έσοδα διαμορφώθηκαν σε 8,71 δισ. δολ., έναντι προβλέψεων για 8,78 δισ. δολ..
- Διαβάστε ακόμα: Ford: Απογοητευτικές επιδόσεις στο δ' τρίμηνο - Κατά 11 δισ. δολάρια μειώθηκαν τα κέρδη
Σε παγκόσμιο επίπεδο οι πωλήσεις της αυξήθηκαν κατά 5%, ενώ ειδικά στις ΗΠΑ ενισχύθηκαν κατά 10%. Είναι χαρακτηριστικό ότι οι πελάτες αγόρασαν δωροκάρτες ακίας 3,3 δισ. δολ. στη διάρκεια των διακοπών.
Στις υπόλοιπες αγορές - εκτός ΗΠΑ - οι πωλήσεις μειώθηκαν κατά 13%, υπό την πίεση από τις επιδόσεις της Κίνας.
Σημειωτέον πάντως ότι στην Κίνα οι πωλήσεις έχουν ξεκινήσει να βελτιώνονται: Τη στιγμή που τον Δεκέμβριο γνώριζαν «βουτιά» κατά 42%, τον Δεκέμβριο οι απώλειες περιορίστηκαν στο 15%.