Σημαντική πτώση στα λειτουργικά κέρδη για το σύνολο του 2023 αναμένει η Carlsberg, με τη ζυθοποιία της Δανίας να προβλέπει λιγότερη κατανάλωση μπύρας για το τρέχον έτος λόγω του υψηλού πληθωρισμού και των επιπτώσεων που έχει στην οικονομία ο πόλεμος στην Ουκρανία.
Σύμφωνα με την τρίτη μεγαλύτερη ζυθοποιία του κόσμου, τα λειτουργικά κέρδη για το 2023 θα διαμορφωθούν εντός του -5% - 5% σε ετήσια βάση, έναντι της προηγούμενης εκτίμησης της εταιρείας για αύξηση +12%.
Siemens Energy: Υπερδιπλασιάστηκαν οι ζημίες - «Βαρίδι» ο κλάδος των ΑΠΕ
«Το 2023 θα είναι μια χρονιά με προκλήσεις» δήλωσε ο CEO της Carlsberg, Σ. Χαρτ. «Ενώ η μπύρα παραδοσιακά ήταν μια ανθεκτική κατηγορία κατανάλωσης, οι υψηλότερες τιμές σε συνδυασμό με τον υψηλό πληθωρισμό μπορεί να έχουν αρνητικό αντίκτυπο στην κατανάλωση ορισμένων αγορών, ιδιαίτερα στην Ευρώπη» πρόσθεσε.
Το δ' τρίμηνο
Για το δ' τρίμηνο του 2022, η Carlsberg ανακοίνωσε πως οι πωλήσεις έφτασαν τα 14,6 δισ. κορόνων Δανίας (2,11 δισ. δολάρια), αυξημένες κατά 6% σε σχέση με το δ' τρίμηνο του 2021. Οι αναλυτές που συμμετείχαν σε δημοσκόπηση της εταιρείας ανέμεναν πωλήσεις ύψους 14 δισ. κορόνων.
Παράλληλα, η εταιρεία ανακοίνωσε θα διανέμει μέρισμα 27 κορόνων ανά μετοχή έναντι μερίσματος 24 κορόνων ανά μετοχή το 2021.