Να μην θέσει εμπόδια στην καμπάνια του ιδρύματος του κινήματος Black Lives Matters αποφάσισε τελικά η Adidas, καθώς μέχρι πρότινος «μήλον της έριδος» αποτελούσε το σχέδιο που δήλωνε ως σήμα κατατεθέν το BLM, με τον γίγαντα τον αθλητικών ειδών να ισχυρίζεται ότι είναι υπερβολικά όμοια με το δικό της.
Η Adidas θα αποσύρει την αντίθεσή της στην αίτηση εμπορικού σήματος του Black Lives Matter Global Network Foundation το συντομότερο δυνατό, δήλωσε εκπρόσωπος της γερμανικής εταιρείας την Τετάρτη, σύμφωνα με το Marketwatch.
Η εταιρεία είχε υποβάλει ένσταση στο αμερικανικό Γραφείο διπλωμάτων ευρεσιτεχνίας και εμπορικών σημάτων, μια κίνηση που γνωστοποιήθηκε για πρώτη φορά από το πρακτορείο ειδήσεων Reuters την Τρίτη.
Στην κατάθεσή της, με ημερομηνία 27 Μαρτίου, η Adidas επεσήμανε πως κάνει χρήση ενός λογότυπου τριών λωρίδων για δεκαετίες στα υποδήματα, τα ρούχα και τα αθλητικά της είδη στις ΗΠΑ, και υποστήριξε ότι το λογότυπο της BLM ήταν «τόσο όμοιο που προκαλεί σύγχυση».
Το σήμα κατατεθέν του λογότυπου του ιδρύματος BLM θα μείωνε την ιδιαιτερότητα του σήματος των τριών λωρίδων, είπε η Adidas.
Το ίδρυμα BLM το 2020 υπέβαλε αίτηση για σήμα κατατεθέν το λογότυπό του, αποτελούμενο από τρεις οριζόντιες κίτρινες γραμμές σε διαφανές φόντο.