Το TikTok δίνει νέο εργαλείο διαφημίσεων για τα media - Με το 50% των εσόδων

Newsroom
Viber Whatsapp
Μοιράσου το
Το TikTok δίνει νέο εργαλείο διαφημίσεων για τα media - Με το 50% των εσόδων
Καθώς πολλοί εκδότες αντιμετωπίζουν προβλήματα στις τωρινές οικονομικές συνθήκες, που προκαλούν πολιτικές περικοπές και απολύσεων.

Σημαντική στροφή στο στυλ λειτουργείας του είναι έτοιμο να πραγματοποιήσει το TikTok, με τη γνωστή πλατφόρμα να λανσάρει ένα νέο προϊόν που θα δίνει τη δυνατότητα στα media να πωλούν διαφημίσεις μαζί με τα προϊόντα τους, σύμφωνα με πληροφορίες της Wall Street Journal.

Όπως αναφέρει το δημοσίευμα, το εργαλείο με την ονομασία Pulse Premiere θα επιτρέπει σε μια premium ομάδα δημιουργών να εισπράττουν τα μισά έσοδα από τις διαφημίσεις που θα προβάλλονται μετά από τα ποσταρίσματα τους στην πλατφόρμα.

Το εργαλείο θα προσφέρει παρόμοια προνόμια όπως έχουν επιλεγμένοι εκδότες, όπως οι Conde Nast, BuzzFeed και NBC.

Η δυνατότητα για την πώληση διαφημίσεων στο πιο hot εκ των social media έρχεται καθώς πολλοί εκδότες αντιμετωπίζουν προβλήματα στις τωρινές οικονομικές συνθήκες, που προκαλούν πολιτικές περικοπές και απολύσεων στο σύνολο του mediaκού κλάδου.

Ακολουθήστε το insider.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις από την Ελλάδα και τον κόσμο.

Διαβάστε ακόμη

Airbus: Πλήγμα 39% στα κέρδη του α' τρίμηνου από τις παραδόσεις αεροσκαφών

BEST OF LIQUID MEDIA

gazzetta
gazzetta reader insider insider