British Airways: Πρόστιμο 1,1 εκατ. δολαρίων από τις ΗΠΑ για καθυστέρηση αποζημίωσης πελατών

Newsroom
Viber Whatsapp
Μοιράσου το
British Airways: Πρόστιμο 1,1 εκατ. δολαρίων από τις ΗΠΑ για καθυστέρηση αποζημίωσης πελατών
Το USDOT έχει επιβάλει πρόστιμα και σε άλλες αεροπορικές εταιρείες που απέτυχαν να παράσχουν έγκαιρες επιστροφές χρημάτων.

Πρόστιμο 1,1 εκατ. δολαρίων επέβαλε το Υπουργείο Μεταφορών των ΗΠΑ (USDOT) την Πέμπτη στην British Airways επειδή δεν έχει παράσχει έγκαιρα επιστροφές χρημάτων στους επιβάτες για πτήσεις από και προς τις Ηνωμένες Πολιτείες κατά τη διάρκεια της πανδημίας.

Από τον Μάρτιο του 2020, το USDOT έλαβε πάνω από 1.200 καταγγελίες σύμφωνα με τις οποίες η British Airways απέτυχε να παράσχει έγκαιρα επιστροφές χρημάτων. Η British Airways, η οποία ανήκει στην IAG, αρνήθηκε τους ισχυρισμούς.

Η British Airways είπε ότι ενήργησε νόμιμα ανά πάσα στιγμή και πρόσφερε στους πελάτες ευελιξία να κάνουν εκ νέου κράτηση ταξιδιού ή να διεκδικήσουν επιστροφές χρημάτων εάν ακυρωθούν πτήσεις.

Το USDOT αντίθετα, ισχυρίζεται ότι οι καταναλωτές δεν ήταν σε θέση να επικοινωνήσουν με τους πράκτορες εξυπηρέτησης πελατών όταν καλούσαν την εταιρεία για αρκετούς μήνες, επειδή η British Airways απέτυχε να διατηρήσει επαρκείς τηλεφωνικές γραμμές εξυπηρέτησης πελατών.

Η αεροπορική εταιρεία δήλωσε την Πέμπτη ότι «στο αποκορύφωμα της άνευ προηγουμένου πανδημίας –όταν δυστυχώς αναγκαστήκαμε να ακυρώσουμε χιλιάδες πτήσεις και να κλείσουμε ορισμένα τηλεφωνικά κέντρα λόγω κυβερνητικών περιορισμών– οι πελάτες μας αντιμετώπισαν ελαφρώς μεγαλύτερους χρόνους αναμονής για να φτάσουν στις ομάδες εξυπηρέτησης πελατών».

Το USDOT έχει επιβάλει πρόστιμα και σε άλλες αεροπορικές εταιρείες που απέτυχαν να παράσχουν έγκαιρες επιστροφές χρημάτων.

Τον περασμένο μήνα, το USDOT επέβαλε πρόστιμο 1 εκατομμυρίου δολαρίων στην LATAM Airlines Group μετά την καθυστέρηση της επιστροφής χρημάτων από την αεροπορική εταιρεία και τις θυγατρικές της.

Η USDOT είπε ότι από τον Μάρτιο του 2020, έλαβε περισσότερες από 750 καταγγελίες σύμφωνα με τις οποίες η LATAM, ο μεγαλύτερος αερομεταφορέας στη Λατινική Αμερική, απέτυχε να παράσχει έγκαιρα επιστροφές χρημάτων για τις πτήσεις των ΗΠΑ.

Τον Ιανουάριο, το USDOT είπε ότι σχεδίαζε να επιδιώξει υψηλότερες κυρώσεις για τις αεροπορικές εταιρείες που παραβιάζουν τους κανόνες προστασίας των καταναλωτών, δεσμευόμενος να «αποτρέψει μελλοντική ανάρμοστη συμπεριφορά επιδιώκοντας υψηλότερες κυρώσεις που δεν θα θεωρούνταν απλώς ως κόστος επιχειρηματικής δραστηριότητας».

Ακολουθήστε το insider.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις από την Ελλάδα και τον κόσμο.

Διαβάστε ακόμη

Netflix: «Μπλόκο» στις αμοιβές των στελεχών από τους μετόχους λόγω της απεργίας των σεναριογράφων

Lamda - Ελληνικό: Υψηλό ενδιαφέρον για κατοικίες, «ανοιχτή» η αναθεώρηση τιμών – Οι εισπράξεις, η θωράκιση, τα δάνεια

Οικογένεια Σεπετά (ΒΙΚΟΣ): Χαιρετίζει την επένδυση του SMERC και μένει στην ΕΨΑ

BEST OF LIQUID MEDIA

gazzetta
gazzetta reader insider insider