Η μονάδα cloud της Amazon.com αναπτύσσει ένα πρόγραμμα που θα βοηθήσει τους πελάτες της να αναπτύξουν και να χρησιμοποιήσουν νέα είδη προϊόντων τεχνητής νοημοσύνης, καθώς προσπαθεί να ανταγωνιστεί τη Microsoft και τη Google στην αγορά της λεγόμενης γεννητικής τεχνητής νοημοσύνης.
Η Amazon Web Services επενδύει 100 εκατ. δολάρια για τη δημιουργία του Κέντρου Καινοτομίας Γεννητικής Τεχνητής Νοημοσύνης AWS, το οποίο θα συνδέει τους πελάτες με τους ειδικούς της εταιρείας σε θέματα τεχνητής νοημοσύνης και μηχανικής μάθησης. Οι ειδικοί θα βοηθήσουν έναν αριθμό πελατών στον τομέα της υγειονομικής περίθαλψης, των χρηματοπιστωτικών υπηρεσιών και της μεταποίησης να δημιουργήσουν προσαρμοσμένες εφαρμογές χρησιμοποιώντας τη νέα τεχνολογία. Η Highspot και η Twilio, οι οποίες πωλούν λογισμικό πωλήσεων και μάρκετινγκ, θα είναι οι πρώτοι χρήστες του κέντρου καινοτομίας, αποκάλυψε η Amazon.
Στόχος της Amazon είναι να πουλήσει περισσότερες υπηρεσίες cloud, πείθοντας τους πελάτες να στραφούν στην AWS όταν θα δημιουργούν νέες εφαρμογές τεχνητής νοημοσύνης αντί για την Azure της Microsoft Corp., η οποία έχει αποκτήσει ένα πρώιμο προβάδισμα χάρη στη συνεργασία της με την δημιουργό του ChatGPT OpenAI, ή αντί για την Google της Alphabet που πρωτοστάτησε σε μεγάλο μέρος της πρώιμης τεχνολογίας που στηρίζει αυτό το νέο πεδίο.