Πάνω από τις εκτιμήσεις των αναλυτών κινήθηκαν τα έσοδα της Hennes & Mauritz (H&M) για το β' οικονομικό τρίμηνο, με τη σουηδική εταιρεία ρουχισμού να κάνει λόγο για θετική έναρξη στην καλοκαιρινή περίοδο.
Για το διάστημα Μαρτίου - Μαΐου, τα κέρδη της H&M ανήλθαν σε 3,3 δισ. σουηδικές κορόνες (306 εκατ. δολάρια) έναντι 3,68 δισ. κορόνων το αντίστοιχο χρονικό διάστημα του 2022. Οι αναλυτές που συμμετείχαν σε δημοσκόπηση του FactSet ανέμεναν κέρδη 2,89 δισ. κορόνων.
Οι πωλήσεις έφτασαν τα 57,62 δισ. κορόνες, αυξημένες 6% σε ετήσια βάση. Οι πωλήσεις από την 1 έως τις 27 Ιουνίου ενισχύθηκαν 10% σε ετήσια βάση.
Το λειτουργικό περιθώριο κέρδους διαμορφώθηκε στο 8,2% έναντι 9,2% στο αντίστοιχο τρίμηνο του 2022.
Η διοίκηση της H&M διατήρησε το guidance για λειτουργικό περιθώριο κέρδους στο 10% για το οικονομικό έτος του 2024.
«Οι καλοκαιρινές συλλογές έτυχαν καλής υποδοχής και το τρίτο τρίμηνο ξεκίνησε καλά», ανέφερε η CEO, Ελένα Χέλμερσον, σε δήλωσή της.