Η Optima bank καλωσορίζει την απλότητα στη σύγχρονη τραπεζική για την online εγγραφή πελάτη μέσω της νέας υπηρεσίας “Digital onboarding”, επισημαίνει σε δελτίο Τύπου. Μέσα σε μόλις 10 λεπτά και με ελάχιστα clicks, ένας ιδιώτης πελάτης μπορεί πλέον να ανοίξει την τραπεζική του σχέση με την Optima bank, αποκτώντας ατομικό καταθετικό λογαριασμό, χρεωστική κάρτα και κωδικούς για το Optima e-banking. Όλα αυτά, αποκλειστικά online, οποιαδήποτε ώρα της ημέρας μέσω του Optima mobile app, χωρίς επίσκεψη σε κατάστημα και υποβολή εγγράφων, αφού η απαραίτητη ταυτοποίηση και ενημέρωση δικαιολογητικών γίνεται μέσω του gov.gr.
Επισημαίνεται ακόμα πως η υπηρεσία ‘’Digital onboarding’’, έρχεται να προστεθεί στις ήδη υπάρχουσες τεχνολογικές καινοτομίες που απολαμβάνουν οι πελάτες της Optima bank. Υπηρεσίες όπως οι μεταφορές κεφαλαίων με αυτόματη επιλογή του πιο γρήγορου τρόπου αποστολής ακόμα και σε 10’’ και η έγκριση των online αγορών μέσω push notifications, χωρίς την ανάγκη κωδικών μίας χρήσης. Οι καινοτόμες αυτές υπηρεσίες και δυνατότητες που προκύπτουν για τους πελάτες της Optima bank, στο σύνολό τους δημιουργούν ένα περιβάλλον όπου η τραπεζική συναλλαγή μετατρέπεται σε μία ευχάριστη εμπειρία.
Ο κ. Αλέξανδρος Βλαγκούλης, Head of Products & Marketing δήλωσε σχετικά: «Σταθερός μας στόχος είναι να προσφέρουμε στους πελάτες μας τη βέλτιστη τραπεζική εμπειρία μέσα από νέες τεχνολογίες, σύγχρονα και ευέλικτα προϊόντα. Με τη νέα υπηρεσία digital onboarding δίνουμε τη δυνατότητα σε νέους πελάτες, να ανοίξουν την τραπεζική τους σχέση μαζί μας σε λιγότερο από 10΄ από το κινητό τους. Πρόκειται για μία ακόμη προσθήκη στις καινοτόμες υπηρεσίες της Optima bank, που θα συμβάλλει στην ανάδειξή της ως τράπεζα αναφοράς και στο digital περιβάλλον.»