Entersoft: Αύξηση τζίρου κατά 32% και EBITDA κατά 46% το α' εξάμηνο

Newsroom
Viber Whatsapp
Μοιράσου το
Entersoft: Αύξηση τζίρου κατά 32% και EBITDA κατά 46% το α' εξάμηνο
Κέρδη προ φόρων €5,0 εκατ., αυξημένα κατά 52% σε σχέση με την αντίστοιχη περυσινή περίοδο.

Αυξημένα έσοδα, Ebitda και κέρδη προ φόρων εμφάνισε η Entersoft το α’ εξάμηνο 2023.

Συγκεκριμένα, σύμφωνα με τη σχετική ανακοίνωση, τα έσοδα ενισχύθηκαν στα 19,2 εκατ. ευρώ, καταγράφοντας αύξηση 32% σε σχέση με το α’ εξάμηνο 2022 (14,6 εκατ. ευρώ), ενώ τα EBITDA αυξήθηκαν κατά 46% στα 6,7 εκατ. ευρώ, σε σχέση με την αντίστοιχη περυσινή περίοδο (4,6 εκατ. ευρώ).

Παράλληλα, τα κέρδη προ φόρων διαμορφώθηκαν στα 5 εκατ. ευρώ, αυξημένα κατά 52% σε σχέση με την αντίστοιχη περυσινή περίοδο (3,3 εκατ. ευρώ).

Τα ταμειακά διαθέσιμα ανήλθαν στα 9,4 εκατ. ευρώ έναντι 14,8 εκατ. ευρώ στο τέλος της περυσινής χρήσης 2022, ενώ ο καθαρός δανεισμός στα 0,4 εκατ. ευρώ μετά την αφαίρεση του δανεισμού ύψους 9,8 εκατ. ευρώ.

Όπως αναφέρει η εταιρεία, κατά το δεύτερο τρίμηνο του έτους η θετική οργανική τάση που παρατηρήθηκε στο πρώτο τρίμηνο στη συμβασιοποίηση νέων έργων και στην ένταξη νέων πελατών συνεχίστηκε. Η υψηλή ανταγωνιστικότητα των προϊόντων κι υπηρεσιών του Ομίλου σε συνδυασμό με τη διάθεση ρευστότητας στην αγορά μέσω των επενδυτικών προγραμμάτων συνέβαλλαν στην επίτευξη υψηλών ρυθμών ανάπτυξης.

Στο πρώτο εξάμηνο του έτους ο Όμιλος επεκτάθηκε σε νέες κάθετες αγορές μέσω εξαγορών, και συγκεκριμένα στους κλάδους λογισμικού για φαρμακεία/φαρμακαποθήκες καθώς και property management. Οι δύο αυτοί κλάδοι, πέρα από την είσοδο σε νέες αγορές, μεγεθύνουν την εγκατεστημένη βάση πελατών και τη βάση επαναλαμβανόμενων εσόδων, ενώ παράλληλα δίνουν τη δυνατότητα cross selling και upselling με την πλήρη προϊοντική γκάμα της Entersoft. Στις αρχές Ιουλίου, ο Όμιλος ολοκλήρωσε μία ακόμα εξαγορά της εταιρείας SW Retailsoft, η οποία επεκτείνει την παρουσία μας στο χώρο του Λογισμικού Εντατικής Λιανικής, και ιδιαίτερα στην αγορά των Super Markets, Mini Markets και Πολυκαταστημάτων.

Σε ότι αφορά στα ιδιοπαραγόμενα νέα προϊόντα, στα τέλη του δεύτερου τριμήνου του τρέχοντος έτους ξεκίνησε η εμπορική διάθεση δύο οικογενειών προϊόντων, των Entersoft QuickBiz και Entersoft HR 360 και σηματοδοτούν την είσοδο του Ομίλου σε δύο νέες αγορές. Το Entersoft QuickBiz είναι λογισμικό Εμπορικής και Οικονομικής διαχείρισης που απευθύνεται σε μικρές και πολύ μικρές επιχειρήσεις που απαιτούν λύσεις πέραν της απλοϊκής ηλεκτρονικής τιμολόγησης. Το Entersoft HR 360 καλύπτει τη Διαχείριση Προσλήψεων, Διαχείριση Προσωπικού και Μισθοδοσία. Και οι δύο οικογένειες προϊόντων είναι οι μόνες στην αγορά που λειτουργούν πλήρως και αποκλειστικά από Web browser στο Cloud, γεγονός που τις καθιστά εξαιρετικά πιο ανταγωνιστικές από αντίστοιχες που διατίθενται σήμερα στην αγορά ή/και λειτουργούν στις επιχειρήσεις. Συνεπικουρικά στην έναρξη εμπορικής διάθεσης του Entersoft HR 360 εντάσσεται και η πρόσφατη εξαγορά της εταιρείας SmartCV

Τέλος, η ενσωμάτωση και ανάπτυξη της Bit Software στη Ρουμανία εξελίσσεται σύμφωνα με τον προγραμματισμό και τον ετήσιο προϋπολογισμό. Εκτιμούμε ότι ο μετασχηματισμός που διενεργείται στην τρέχουσα χρονιά, θα συμβάλλει στην σταδιακή αύξηση των λειτουργικών περιθωρίων της Bit Software σε επίπεδο αντίστοιχο με της Entersoft, ενισχύοντας το συνολικό margin κερδοφορίας του Ομίλου όπως έχει ήδη εκτιμήσει η διοίκηση για το μέλλον.

Συνολικά, στο πρώτο εξάμηνο του έτους ο ‘Όμιλος υλοποίησε με συνέπεια και με υπερεπίτευξη τον προϋπολογισμό του, με ανάπτυξη 32% στα έσοδα, ενώ η βάση των επαναλαμβανόμενων εσόδων διαμορφώθηκε σε ποσοστό άνω του 60% του συνολικού τζίρου.

Για το δεύτερο εξάμηνο, η ισχυρή εισερχόμενη ζήτηση και το βαθύ pipeline νέων έργων ενισχύει την εκτίμηση για διατήρηση αντίστοιχων ρυθμών ανάπτυξης εσόδων και κερδοφορίας, ενώ οι επενδύσεις των προηγούμενων ετών σε νέα προϊόντα και η γεωγραφική επέκταση, θέτουν τις βάσεις για διατήρηση παρόμοιων ρυθμών και για το μεσοπρόθεσμο διάστημα.

Ακολουθήστε το insider.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις από την Ελλάδα και τον κόσμο.

Διαβάστε ακόμη

Αέριο: Νέο βήμα διεθνοποίησης της ΔΕΠΑ Εμπορίας – Είσοδος στην αγορά της Αυστρίας

Αττική Οδός: «Ραντεβού» το φθινόπωρο για ανάδειξη νικητή – Ο παράγοντας λειτουργία/διαχείριση

BEST OF LIQUID MEDIA

gazzetta
gazzetta reader insider insider