Κέρδη που ξεπέρασαν τις εκτιμήσεις των αναλυτών ανακοίνωσε η Puma, καθώς ανακάμπτει η ζήτηση για sneakers και ρούχα στην Κίνα.
Αναλυτικότερα, τα λειτουργικά κέρδη διαμορφώθηκαν στα 115 εκατ. ευρώ στο β΄τρίμηνο έναντι 110 εκατ. ευρώ που ανέμεναν οι αναλυτές.
Η ανάκαμψη της ζήτησης στην Κίνα έδωσε ώθηση στη δραστηριότητα της γερμανικής εταιρείας στην Ασία, όπου οι πωλήσεις αυξήθηκαν κατά περίπου 25%.
Η ζήτηση ήταν επίσης ισχυρή στην Ευρώπη και τη Λατινική Αμερική. Η Puma επιβεβαίωσε το guidance λέγοντας ότι, εάν διατηρηθεί το ανοδικό momemtum στο τρίτο τρίμηνο, είναι πιθανό να ανεβάσει τους οικονομικούς της στόχους αργότερα φέτος.
Από τότε που ανέλαβε τη θέση του διευθύνοντος συμβούλου τον Ιανουάριο, ο Arne Freundt προσπάθησε να διατηρήσει την ταχεία ανάπτυξη των τελευταίων ετών, εστιάζοντας στα πιο ακριβά αθλητικά είδη για ποδόσφαιρο, μπάσκετ και τρέξιμο αλλά και στην αύξηση του μεριδίου αγοράς στην Κίνα, όπως μεγαλύτεροι ανταγωνιστές, όπως η Nike και η Adidas, αντιμετωπίζουν δυσκολίες.