Η ride-sharing πλατφόρμα της Lyft θα αρχίσει να επιτρέπει τις διαφημίσεις στο app της με στόχο την αύξηση των εσόδων της, σύμφωνα με πληροφορίες της Wall Street Journal.
Το δημοσίευμα αναφέρει πως η εταιρεία έχει ήδη συμπράξει με την διαφημιστική εταιρεία Rokt με στόχο την προσέλκυση ενδιαφερόμενων πελατών.
Η κίνηση θα βοηθήσει την Lyft στον ανταγωνισμό της με την Uber, με την δεύτερη να έχει μια πολύ μεγαλύτερη έκθεση στις διαφημίσεις, μαζί με παραδόσεις και μεσιτεία εμπορευμάτων.
Θα ενισχύσει επίσης το σχέδιο του διευθύνοντος συμβούλου, Ντέιβιντ Φίσερ, να ανακάμψει η Lyft διατηρώντας ανταγωνιστικές τιμές και μειώνοντας το κόστος, καθώς και μέσω μιας πιθανής πώλησης ή στρατηγικής συνεργασίας για τη μονάδα ποδηλάτων της.