Lego: Υπεραποδίδει του πληττόμενου κλάδου των παιχνιδιών με αύξηση 1% στα έσοδα εξαμήνου

Newsroom
Viber Whatsapp
Μοιράσου το
Lego: Υπεραποδίδει του πληττόμενου κλάδου των παιχνιδιών με αύξηση 1% στα έσοδα εξαμήνου
Ο Christiansen επεσήμανε τη δύναμη της επωνυμίας της Lego και την ποικιλόμορφη σειρά προϊόντων της

Κόντρα στις πτωτικές τάσεις στην αγορά παιχνιδιών πηγαίνει η Lego, με την δανική εταιρεία να παρουσιάζει αύξηση εσόδων την στιγμή που οι ανταγωνιστές της «βουλιάζουν».

Συγκεκριμένα, ενώ η Mattel, η Hasbro, η Funko και η Jakks Pacific έχουν αναφέρει διψήφια μείωση εσόδων και πωλήσεων μέχρι στιγμής φέτος η Lego είδε τα έσοδα της να αυξάνονται κατά 1% κατά τους πρώτους έξι μήνες του τρέχοντος έτους, φτάνοντας τα 27,4 δισ. κορώνες Δανίας, ή περίπου 4 δισ. δολάρια.

«Νομίζω ότι αυτό που με κάνει πολύ ικανοποιημένο είναι το γεγονός ότι συνεχίζουμε να ξεπερνάμε τον κλάδο», δήλωσε στο CNBC ο CEO Niels Christiansen. «Το καλό για εμάς είναι ότι κάθε χρόνο τα τελευταία τέσσερα ή πέντε χρόνια, ξεπερνούσαμε την αγορά κατά 10 ποσοστιαίες μονάδες… αυτό σημαίνει ότι παίρναμε μερίδιο αγοράς με συνέπεια και αυτό συνεχίστηκε, αυτό είναι εξαιρετικά σημαντικό».

Οι εταιρείες παιχνιδιών σε όλο τον κλάδο είδαν τεράστια κέρδη κατά τη διάρκεια της πανδημίας, καθώς οι γονείς αναζήτησαν τρόπους να κρατήσουν τα παιδιά τους απασχολημένα κατά τη διάρκεια των lockdown. Οι ενήλικες, επίσης, επέστρεψαν στην ενασχόληση με τα παιχνίδια για να αποτρέψουν την πλήξη.

Η Lego βασίστηκε στην ανάπτυξη της εποχής της πανδημίας, ενισχυμένη από μια ποικιλία προϊόντων που απευθύνονται τόσο σε παιδιά όσο και σε ενήλικες, ενώ υπερέχει του κλάδου και αυξάνει το μερίδιο αγοράς.

Φυσικά, η εταιρεία δεν έχει μείνει απρόσβλητη από μακροοικονομικές πιέσεις, το ιδιαίτερα υψηλότερο κόστος για υλικά, ναυτιλία και ενέργεια.

Τα καθαρά κέρδη για το πρώτο εξάμηνο του έτους ανήλθαν σε 5,1 δισ. κορώνες Δανίας, ή περίπου 742 εκατ. δολάρια, μειωμένα κατά 17% από την ίδια περίοδο του 2022.

Το κόστος των πρώτων υλών ήταν ένα σημαντικό έξοδο για την εταιρεία κατά το πρώτο εξάμηνο του έτους, αλλά ο Christiansen είπε ότι αναμένει ότι αυτό θα μειωθεί στο μέλλον καθώς οι τιμές θα πέφτουν.

Η Lego έχει αντισταθμίσει μερικά από τα υψηλότερα έξοδα αποστολής τοποθετώντας εργοστάσια παραγωγής κοντά σε βασικές αγορές. Για παράδειγμα, οι ΗΠΑ παίρνουν τα προϊόντα Lego από ένα εργοστάσιο στο Μεξικό. Αυτή η αλυσίδα εφοδιασμού θα επεκταθεί τα επόμενα δύο χρόνια καθώς η εταιρεία ανοίγει ένα νέο εργοστάσιο στη Βιρτζίνια.

Οι καταναλωτικές πωλήσεις αυξήθηκαν κατά 3% κατά το πρώτο εξάμηνο του έτους.

Ο Christiansen επεσήμανε τη δύναμη της επωνυμίας της Lego και την ποικιλόμορφη σειρά προϊόντων της. Αυτά τα προϊόντα κυμαίνονται από θεματικά σετ Star Wars έως οικοδομήσιμα αυτοκίνητα και αστικά τοπία.

Η εταιρεία αυξάνει το χαρτοφυλάκιό της σε περίπου 750 προϊόντα φέτος. Περίπου το 48% αυτού του χαρτοφυλακίου θα είναι νέο, επεσήμανε ο Christiansen. Αυτό είναι στο ίδιο επίπεδο με τα προηγούμενα χρόνια και αποτελεί μέρος της στρατηγικής της εταιρείας να έχει φρέσκα σύνολα για όλους τους καταναλωτές.

Η εταιρεία επίσης αποκομίζει τα οφέλη από το άνοιγμα καταστημάτων σε νέες αγορές, ιδιαίτερα στην Κίνα. Μέχρι στιγμής το 2023, η εταιρεία άνοιξε 89 καταστήματα σε όλο τον κόσμο, με 54 από αυτά στην Κίνα.

«Πιστεύουμε ότι θα κλείσουμε τη χρονιά με μονοψήφιο ρυθμό ανάπτυξης», δήλωσε ο Christiansen. «Πιστεύω ότι μπορούμε να συνεχίσουμε να ξεπερνάμε την αγορά».

Ακολουθήστε το insider.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις από την Ελλάδα και τον κόσμο.

Διαβάστε ακόμη

Hewlett Packard: Απογοητευτικές πωλήσεις τριμήνου - Υποβάθμισε το guidance

UBS: Το φαινόμενο «Barbenheimer» στις αγορές μετοχών

HELLENiQ ENERGY: Εξαγοράζει φωτοβολταϊκά πάρκα στην Κοζάνη

BEST OF LIQUID MEDIA

gazzetta
gazzetta reader insider insider