Την υψηλότερη οικονομική προσφορά έδωσε η ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ, στα επίπεδα των 3,27 δισ. ευρώ, «τινάζοντας την μπάνκα» στον διαγωνισμό για τη νέα 25ετή σύμβασης παραχώρησης της Αττικής Οδού που προωθεί το ΤΑΙΠΕΔ, επιβεβαιώνοντας τις πληροφορίες του insider.gr. Δεύτερη στη σειρά ήταν η προσφορά των «Ένωση προσώπων Vinci Highways S.A.S. – Vinci Concessions S.A.S. – Μυτιληναίος Α.Ε. – Mobility Partner S.A.S.», με 3,106 δισ. ευρώ, δηλαδή σε απόσταση λιγότερη των 200 εκατ. ευρώ.
Όπως έχουμε ξαναπεί, το τελικό αποτέλεσμα κρινόταν από το αν υπάρχει δεύτερη προσφορά με διαφορά μικρότερη του 5% από την προσφορά του φερόμενου ως πλειοδότη (γύρος βελτιωμένος προσφορών). Θυμίζουμε ότι η ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ κατέβηκε αυτόνομα στη διαδικασία (αφήνοντας ανοιχτό το ενδεχόμενο συνεργασίας με τη First Sentier). Προφανώς βέβαια, πρέπει να ελεγχθούν οι φάκελοι κ.α.
Ειδικότερα, το Διοικητικό Συμβούλιο του ΤΑΙΠΕΔ, εταιρεία μέλος του Υπερταμείου, κατά τη σημερινή του συνεδρίαση προχώρησε στην αποσφράγιση των οικονομικών προσφορών στο πλαίσιο της διαγωνιστικής διαδικασίας για την ανάθεση σύμβασης παραχώρησης υπηρεσιών για τη χρηματοδότηση, λειτουργία, συντήρηση και εκμετάλλευση της Αττικής Οδού για χρονικό διάστημα 25 ετών.
Τα έξι (6) επενδυτικά σχήματα υπέβαλαν τις εξής οικονομικές προσφορές (με αλφαβητική σειρά):
- ABERTIS INFRAESTRUCTURAS S.A. – 2.700.000.000 ευρώ.
- ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ Α.Ε. – 3.270.000.000 ευρώ.
- Ένωση προσώπων BRISA – AUTO ESTRADAS de PORTUGAL S.A. – RUBICONE MIDCO, B.V. –INTRAKAT A.E. – 2.050.050.908,21 ευρώ.
- Ένωση προσώπων MACQUARIE ASSET MANAGEMENT MOTORWAY HOLDINGS S.ar.l. – FINCOP INFRASTRUCTURE LTD – 2.350.000.000 ευρώ.
- Ένωση προσώπων VINCI HIGHWAYS S.A.S. – VINCI CONCESSIONS S.A.S. – ΜΥΤΙΛΗΝΑΙΟΣ Α.Ε. – MOBILITY PARTNER S.A.S. – 3.106.000.000 ευρώ.
- Ένωση προσώπων ΑΚΤΩΡ ΠΑΡΑΧΩΡΗΣΕΙΣ Α.Ε. – ΑΒΑΞ Α.Ε. – MERIDIAM EASTERN EUROPE INVESTMENTS 4 S.A.S. – 2.548.000.000 ευρώ.
Το ΤΑΙΠΕΔ θα προχωρήσει με τον έλεγχο των οικονομικών προσφορών σύμφωνα με τους όρους του διαγωνισμού και οι ανωτέρω Προεπιλεγέντες Επενδυτές θα ενημερωθούν για την πρόοδο της διαγωνιστικής διαδικασίας.