Από την ηλεκτροκίνηση στα smartphones περνά η κινεζική Nio καθώς σύμφωνα με δηλώσεις του CEO, William Li, στο CNBC, τουλάχιστον οι μισοί χρήστες της θα αγοράσουν το νέο της τηλέφωνο.
Ο λόγος για ένα smartphone Android, που θα πωλείται έως 1.000 δολάρια και θα αποτελεί μια value for money αγορά καθώς θα είναι κατά 150 δολάρια φθηνότερο από ένα ανταγωνιστικό τηλέφωνο της Huawei.
Στη συνέντευξή του, ο Li τόνισε, πως η ιδέα δημιουργίας smartphone προέκυψε καθώς ανακάλυψαν πως οι χρήστες των οχημάτων Nio χρησιμοποιούσαν είτε iPhone είτε άλλα Android κινητά από τη Huawei και άλλες μάρκες.
«Πιστεύω ότι αρκετοί πελάτες μας είναι πολύ πιθανό να αγοράσουν αυτό το νέο τηλέφωνο όταν θα αλλάξουν τη συσκευή τους», ανέφερε χαρακτηριστικά ο Li, μιλώντας τόσο για την απόδοση του τηλεφώνου όσο και για τις δυνατότητες συνδεσιμότητας με το ηλεκτρικό τους αυτοκίνητο.
Σε τι διαφέρει το smartphone της Nio;
Εμφανισιακά το νέο smartphone της Nio δε διαφέρει από όσα γνωρίζουμε μέχρι σήμερα όμως ξεχωρίζει καθώς διαθέτει ένα ειδικό κουμπί που λειτουργεί ως κλειδί για το αυτοκίνητο.
Αλλά τα πλεονεκτήματά του δεν σταματούν εδώ. Το smartphone Nio προσφέρει μια απόλυτη εμπειρία συνδεσιμότητας ανάμεσα στο τηλέφωνο και το αυτοκίνητο προσφέροντας στον χρήστη απεριόριστες δυνατότητες.
«Δίνουμε μεγαλύτερη προσοχή στην αξία που προσθέτει στο brand μας ο κάθε πελάτης και γι αυτό ποντάρουμε στη δύναμη της συνδεσιμότητας, με τεχνολογίες που την κάνουν πιο προσιτή. Σκοπός μας είναι το αυτοκίνητο να αποτελέσει μέρος μιας συναισθηματικής εμπειρίας για τους πελάτες μας», τόνισε ο Li.
Ο ίδιος τόνισε, πως η εφαρμογή τηλεφώνου Nio έχει 600.000 ενεργούς χρήστες την ημέρα, περίπου 1,5 φορές τον αριθμό των χρηστών αυτοκινήτων καθώς το τηλέφωνο είναι διαθέσιμο σε όλους τους καταναλωτές στην Κίνα, όχι μόνο σε όσους έχουν αυτοκίνητα Nio.
Πώς απαντά ο ανταγωνισμός;
Η Nio είναι η πρώτη κορυφαία κινεζική μάρκα ηλεκτρικών αυτοκινήτων που κυκλοφόρησε το δικό της smartphone, το οποίο και δημιουργήθηκε μέσα σε ένα χρόνο. Πλέον όλο και περισσότερες κινεζικές-και όχι μόνο- εταιρίες προσπαθούν να αναβαθμίσουν τις υπηρεσίες ψυχαγωγίας μέσα στα αυτοκίνητα για να ξεχωρίσουν από τον ανταγωνισμό.
Στα χνάρια της Nio και η σουηδική κατασκευάστρια ηλεκτρικών αυτοκινήτων Polestar, που στοχεύει στην κινεζική αγορά, ανέφερε πως σχεδιάζει την κυκλοφορία ενός τηλεφώνου τον Δεκέμβριο. Στη συνδεσιμότητα ποντάρουν και άλλοι τεχνολογικοί κολοσσοί, όπως η Apple και η Xiaomi καθώς και η Huawei που πουλά τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα Aito με ενσωματωμένο λειτουργικό σύστημα smartphone αλλά και προμηθεύει το λογισμικό της άλλες εταιρείες ηλεκτρικών αυτοκινήτων, όπως η Avatr και η Arcfox της BAIC.
Η επόμενη ημέρα για τη Nio
Η Nio «πάτησε γκάζι» στις παραδόσεις της αυξάνοντάς τις κατά 20.000 τον Αύγουστο και τον Ιούλιο μετά από συνεχόμενη μείωση τους 3 προηγούμενους μήνες. Εστιάζοντας σε τομείς, όπως τα νέα φιλικά προς το περιβάλλον αυτοκίνητα και η φόρτιση μπαταριών, η Nio στοχεύει στην ανάπτυξη ενός brand που θα αυξήσει την αναγνωρισιμότητά της.
Όσον αφορά στο smartphone, σχέδια κυκλοφορίας στην Ευρώπη ακόμη δεν υπάρχουν παρόλο που η Nio δραστηριοποιείται σε 5 ευρωπαϊκές χώρες συμπεριλαμβανομένης της Γερμανίας.
Αναφορικά με τους μελλοντικούς της στόχους, η Nio είχε δηλώσει ότι σχεδιάζει να κυκλοφορήσει ένα όχημα το δεύτερο εξάμηνο του επόμενου έτους λανσάροντας τη μάρκα Alps. Ωστόσο, οι φιλόδοξες ανακοινώσεις είχαν φρενάρει λόγω ανεπαρκών πόρων, πρόβλημα που έλυσε η χρηματοδότηση ύψους 740 εκατ. δολαρίων από fund του Άμπου Ντάμπι. Πλέον, επιχειρείται ένα «συμμάζεμα» από την κινεζική εταιρία που ανακοίνωσε παράλληλα και αναδιάρθρωση μέρους του χρέους της.
Οι παραδόσεις για το νέο κινητό της Nio ξεκινούν στις 28 Σεπτεμβρίου, με τις παραγγελίες να ξεκινούν άμεσα.