Παρατηρήσατε μια αλλαγή στο logo της εφαρμογής του Facebook αυτή την εβδομάδα;
Η αλλαγή δεν είναι κραυγαλέα, είναι σχετικά ήπια, αλλά αν κοιτάξετε προσεκτικά θα διαπιστώσετε ότι το διάσημο εικονίδιο F έχει πλέον βαθύτερη απόχρωση του μπλε και είναι και ελαφρώς μεγαλύτερο.
Σχετικά με το νέο logo, η ιδιοκτήτρια του Facebook, Meta, σημειώνει τα εξής:
«Καθώς συνεχίζουμε την εξέλιξή μας ως εφαρμογή και brand, είμαστε ενθουσιασμένοι που λανσάρουμε την πρώτη φάση ενός ανανεωμένου συστήματος ταυτότητας για το Facebook, με έμφαση στην προώθηση της αβίαστης εξερεύνησης και σύνδεσης σε κάθε σημείο επαφής».
Οι αλλαγές
Τα στελέχη της εταιρείας περιγράφουν το νέο logo ως «πιο τολμηρό, ζωηρό, διαχρονικό». Ωστόσο, δεν γίνεται να μην προσέξει κανείς ότι έχει τεράστια ομοιότητα με την παλιά εκδοχή.
Η μεγαλύτερη αλλαγή είναι το background, που έχει διαφορετική σκιά μπλε, η οποία περιγράφεται ως μια «πιο σίγουρη έκφραση του βασικού μπλε του Facebook. Αν παρατηρήσει κανείς κι άλλο, θα διακρίνει επίσης πως η κάθετη γραμμή του F είναι ελαφρώς πιο παχιά, ενώ η αριστερή πλευρά της οριζόντιας γραμμής του γράμματος είναι πιο κοντή και η δεξιά πλευρά έχει πιο κεκλειμένη γραμμή.
Παραμένει αδιευκρίνιστο πόσο κόστισε στην Meta να επανασχεδιάσει το logo.
Η μεγάλη εικόνα
Η Meta λέει στην πραγματικότητα ότι υπάρχουν τρεις βασικοί «οδηγοί» πίσω από το νέο της design:
-Να αναβαθμίσει τα πιο εμβληματικά στοιχεία του brand για να δημιουργήσει ένα ξεχωριστό, ανανεωμένο Facebook
-Να ενοποιήσει τον τρόπο με τον οποίο ζωντανεύει το brand Facebook στις εμπειρίες από το προϊόν στο μάρκετινγκ
-Να δημιουργήσει ένα εκτεταμένο σύνολο χρωμάτων -συνδεδεμένων με το βασικό μπλε- που θα είναι ολοκληρωμένο και ζωντανό, και επίσης σχεδιασμένο για να είναι πιο προσιτό στον κόσμο.