Aegean: Οι 5 στρατηγικοί πυλώνες ανάπτυξης για νέα ρεκόρ 

Νίκη Παπάζογλου
Viber Whatsapp
Μοιράσου το
Aegean: Οι 5 στρατηγικοί πυλώνες ανάπτυξης για νέα ρεκόρ 
Tο μεγαλύτερο χειμερινό πρόγραμμα στην ιστορία της για την σεζόν του 2023-2024, μετά από μια χρονιά που ήδη ξεχωρίζει για τα θεαματικά της αποτελέσματα, ετοιμάζει η Aegean

Ψήφο εμπιστοσύνης στις προοπτικές του ελληνικού τουρισμού συνεχίζει να δίνει η Aegean , ετοιμάζοντας το μεγαλύτερο χειμερινό πρόγραμμα στην ιστορία της για την σεζόν του 2023-2024, μετά από μια χρονιά που ήδη ξεχωρίζει για τα θεαματικά της αποτελέσματα, παρότι δεν έχει τελειώσει ακόμα. Την ίδια στιγμή διευρύνει και το αποτύπωμά της σε ανερχόμενες γεωγραφικές περιοχές, όπως αυτή της Μέσης Ανατολής, της Βόρειας Αφρικής και των Βαλκανίων.

Συγκεκριμένα, ο μεγαλύτερος εγχώριος αερομεταφορέας ο οποίος πετά με 75 αεροσκάφη - 28 εκ των οποίων Airbus A320 neo - θα εγκαινιάσει τη φετινή χειμερινή σεζόν με 18 νέα δρομολόγια σε 14 χώρες, σε σχέση με το περυσινό χειμερινό πρόγραμμα, όπως ανέφερε η κα Πέπη Σταμάτη, Αναπληρώτρια Εμπορική Διευθύντρια Τιμολογιακής Πολιτικής και Δικτύου της AEGEAN και ο κ Γιάννης Ράσογλου, Network Planning & Airline Partnernships Director, σε χθεσινή εκδήλωση της εταιρείας. Βασίζει δε την ανάπτυξη του χειμερινού της προγράμματος σε πέντε άξονες που περιλαμβάνουν επένδυση σε ήδη επιτυχημένους προορισμούς αλλά και ανάπτυξη εκτός και εκτός συνόρων.

Οι πέντε στρατηγικοί άξονες

Στο επίκεντρο του προγραμματισμού της, σύμφωνα με τα όσα ανέφεραν τα στελέχη της, παραμένουν η Αθήνα και η Θεσσαλονίκη, δύο πόλεις που έχουν ανακάμψει πλήρως στη μετά πανδημική εποχή και σημειώνουν υψηλούς ρυθμούς ανάπτυξης. «Επενδύουμε στρατηγικά στα δύο μεγάλα αστικά κέντρα διατηρώντας σχεδόν όλο το χρόνο 80 δρομολόγια», σχολίασε η κυρία Σταμάτη. Αξίζει να σημειωθεί ότι στο 9μηνο του 2023 η επιβατική κίνηση στο δίκτυο εξωτερικού της AEGEAN από και προς το αεροδρόμιο «Ελευθέριος Βενιζέλος» της Αθήνας καταγράφεται ενισχυμένη κατά 38%, ενώ το κομμάτι της επιβατικής κίνησης από Θεσσαλονίκη παρουσιάζει αύξηση της επιβατικής κίνησης πάνω από 45% σε σχέση με τον προηγούμενο χρόνο.Σημαντικός παράγοντας της ανοδικής αυτής πορείας είναι και η αγάπη των Ελλήνων για ταξίδια στο εξωτερικό, συνήθεια που σύμφωνα με στελέχη της εταιρείας παρατηρείται πολύ αυξημένη.

Η στρατηγική της ωστόσο βασίζεται και στην διεύρυνση του αποτυπώματός της σε αγορές του εξωτερικού, τόσο με την αύξηση της χωρητικότητας ή την διατήρηση δρομολογίων που είναι ιδιαιτέρως πετυχημένα την θερινή σεζόν και το χειμώνα όσο και με την έναρξη δρομολογίων σε νέους προορισμούς. «Επιδίωξη του νέου προγράμματος είναι να παρέχει συνεχώς νέες επιλογές στους Έλληνες ταξιδιώτες, αλλά και πλέον να προσφέρει εποχικούς προορισμούς περισσότερο κατάλληλους για την «εκτός καλοκαιριού» περίοδο, όπως το Σάρμ Ελ Σέιχ, το Λούξορ, το Ίνσμπρουκ, μετά και το επιτυχημένο εγχείρημα των πτήσεων προς το Μαρακές, την προηγούμενη χειμερινή περίοδο» ανέφεραν χαρακτηριστικά.

Στην πρώτη περίπτωση ο αερομεταφορέας διατηρεί για πρώτη φορά κατά τη χειμερινή περίοδο τα δρομολόγια από την Αθήνα προς το Μπρίστολ και το Μπίρμινχαμ, τη Μάλαγα, το Μπιλμπάο, το Ταλίν, τη Ρίγα, την Τυνησία, αλλά και προς τη Βαρκελώνη από τη Θεσσαλονίκη, στηρίζοντας την επέκταση της τουριστικής περιόδου, ενώ ταυτόχρονα αυξάνει τη συχνότητα και σε σημαντικούς «καθιερωμένους» προορισμούς, προσθέτοντας μια δεύτερη καθημερινή πτήση από την Αθήνα προς τη Φρανκφούρτη.

Όσο για την επέκταση σε νέες αγορές έμφαση δίνεται πλέον και σε νέες γεωγραφικές περιοχές όπως αυτή της Μέσης Ανατολής, της Βόρειας Αφρικής αλλά και των Βαλκανίων, οι επιβάτες από τις οποίες επιλέγουν όλο και περισσότερο τη χώρα μας για αποδράσεις. Το cluster νέων χειμερινών προορισμών που δημιουργεί ο αερομεταφορέας περιλαμβάνει παραδοσιακά και την Ευρώπη, δίνοντας την δυνατότητα στο ελληνικό κοινό να εξερευνήσει νέους προορισμούς όπως το Ντουμπάι (Ηνωμένα Αραβικά Εμιράτα), το Λούξορ και το Σαρμ Ελ Σέιχ της Αιγύπτου, το Ίνσμπρουκ (Αυστρία), τη Μπρατισλάβα (Σλοβακία), το Μπακού (Αζερμπαϊτζάν), το Κισινάου (Μολδαβία), καθώς και για πρώτη φορά το Κάιρο από τη Θεσσαλονίκη. Αξίζει να σημειωθεί ότι ειδικά στην περίπτωση της Μέσης Ανατολής και της Βόρειας Αφρικής, παρατηρείται αύξηση της τάξης του 42% κατά την χειμερινή περίοδο, μεγάλο κομμάτι της οποίας κατευθύνεται στην Αίγυπτο.

Tέλος προσπάθειες γίνονται και για τη άμβλυνση της εποχικότητας του ελληνικού τουρισμού αλλά και για την επέκταση της σεζόν. «Η μείωση της εποχικότητας είναι στοίχημα που προσπαθούμε να επιτύχουμε εδώ και πολλά χρόνια στηρίζοντας αφενός την Αθήνα και τη Θεσσαλονίκη σε ετήσια βάση αλλά και επεκτείνοντας καλοκαιρινά δρομολόγια και κατά την χειμερινή περίοδο, όπως σε Μάλαγα και Μπιλμπάο» ανέφεραν χαρακτηριστικά τα στελέχη της. Παράλληλα βέβαια, διευρκίνισαν ότι η εταιρεία αυξάνει τις συχνότητες των δρομολογίων της στα άκρα της σεζόν ολοκληρώνοντας αργότερα, μέσα στο Νοέμβριο το θερινό πρόγραμμα και εκκινώντας νωρίτερα, από το Μάρτιο.

Εντυπωσιακές επιδόσεις στο 9μηνο

Το ενισχυμένο νέο χειμερινό πρόγραμμα της AEGEAN, έρχεται σε συνέχεια ενός πολύ δυνατού 9μήνου (Ιανουάριος‑Σεπτεμβρίος 2023) κατά τον οποίο η αεροπορική εταιρεία μετέφερε περισσότερους από 11,9 εκατ. επιβάτες (με 7,1 εκατ. εξ αυτών στο δίκτυο εξωτερικού), καταγράφοντας αύξηση 30% σε σχέση με το αντίστοιχο διάστημα πέρυσι. Σημαντική ήταν και η δυναμική της εταιρείας στο 3ο τρίμηνο του χρόνου, σε σχέση με το αντίστοιχο του 2022, όπου μεταφέρθηκαν, 5,3 εκατ. επιβάτες με εξαιρετικά ισορροπημένη αύξηση, τόσο στην επιβατική κίνηση εσωτερικού κατά 17 %, όσο και στην επιβατική κίνηση εξωτερικού κατά 18%.

Ακολουθήστε το insider.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις από την Ελλάδα και τον κόσμο.

Διαβάστε ακόμη

Aegean: Διάκριση για την υπηρεσία WiFi on Board σε πανευρωπαϊκή έρευνα χρηστών

AEGEAN: Με έκτακτη πτήση ο επαναπατρισμός όσων επιθυμούν να φύγουν απ' το Μαρόκο

Βασιλάκης (Aegean): Υψηλές επιδόσεις το α' εξάμηνο - Θετικές προσδοκίες για τη συνέχεια

BEST OF LIQUID MEDIA

gazzetta
gazzetta reader insider insider