Καλύτερα των προσδοκιών τα έσοδα και τα κέρδη γ’ τριμήνου της PayPal, ωστόσο η εταιρεία «χαμήλωσε» τον πήχη για το περιθώριο ανάπτυξης στο σύνολο του έτους.
Πιο συγκεκριμένα, η εταιρεία ηλεκτρονικών πληρωμών ανακοίνωσε έσοδα 7,4 δισ. δολ., έναντι 6,8 δισ. δολαρίων το γ’ τρίμηνο του 2022, σχεδόν στο επίπεδο που περίμεναν οι αναλυτές στη δημοσκόπηση της FactSet. Παράλληλα, τα καθαρά κέρδη γ’ τριμήνου ύψους 1,02 δισ. δολαρίων ή 93 σεντς ανά μετοχή έναντι 1,3 δισ. δολαρίων ή 1,15 δολαρίων ανά μετοχή το αντίστοιχο περσινό διάστημα. Σε προσαρμοσμένη βάση, τα κέρδη ανά μετοχή της PayPal ανήλθαν σε 1,30 δολάρια ανά μετοχή έναντι 1,08 δολαρίων το γ’ τρίμηνο της προηγούμενης χρήσης, υψηλότερα από τα 1,23 δολάρια που ανέμεναν οι αναλυτές σε δημοσκόπηση της FactSet.
Παρά τα θετικά αποτελέσματα τριμήνου, όμως, η PayPal κατέβασε τον πήχη για το περιθώριο λειτουργικής ανάπτυξης στο σύνολο της χρήσης, στις 75 μονάδες βάσης από 100 μονάδες βάσης προηγουμένως. Για το δ’ τρίμηνο, «βλέπει» προσαρμοσμένα κέρδη ανά μετοχή ύψους 1,36 δολαρίων, έναντι 1,40 δολαρίων που προβλέπουν οι συγκλίνουσες εκτιμήσεις των αναλυτών, και έσοδα 7,81-7,89 δισ. δολαρίων έναντι 7,98 δισ. δολάρια που αναμένουν οι αναλυτές.
«Οι πρώτες 30 ημέρες στο τιμόνι της PayPal επιβεβαίωσαν την πίστη μου στα ισχυρά περιουσιακά στοιχεία και τη θέση της εταιρείας στην αγορά», δήλωσε ο διευθύνων σύμβουλος Άλεξ Κρις σε ανακοίνωσή του. «Τώρα, πρέπει να αξιοποιήσουμε αυτές τις δυνάμεις και η εταιρεία να ρίξει το βάρος της στις πιο σημαντικές προτεραιότητές μας. Στην πορεία, θα γίνουμε πιο αποτελεσματικοί, ώστε να μπορούμε να καινοτομούμε και να λειτουργούμε με μεγαλύτερη ταχύτητα» πρόσθεσε ο CEO.