Στα 350 εκατ. ευρώ ανήλθαν οι πωλήσεις της Adidas από τα παπούτσια Yeezy, το τρίτο τρίμηνο του έτους, καθώς η εταιρεία μειώνει το απόθεμα υποδυμάτων που άφησε πίσω η ακύρωση της συμφωνίας με τον ράπερ Ye.
Πέρα από τα Yeezy, η γερμανική εταιρεία αθλητικής μόδας γνώρισε αύξηση και στις πωλήσεις των υπόλοιπων ειδών (+2%), υπό την καθοδήγηση των κλασσικών της sneakers, όπως είναι το Samba and το Gazelle.
Αυτό αυξάνει τη δημοφιλία του brand σε ολόκληρο τον κόσμο και δημιουργεί μεγαλύτερο ενδιαφέρον από τους λιανοπωλητές για το επόμενο έτος, όπως αναφέρει σε ανακοίνωσή της η Adidas.
«Η τρέχουσα απόδοσή μας δεν είναι αρκετά καλή, αλλά έχουμε πει από την αρχή ότι χρειαζόμαστε χρόνο για να χτίσουμε αυτό το φανταστικό brand και να επαναφέρουμε την εταιρεία εκεί που ανήκει: Στην κορυφή, ως η καλύτερη αθλητική μάρκα στον κόσμο» σημείωσε από την πλευρά του ο διευθύνων σύμβουλος της εταιρείας, Bjorn Gulden.
Η μετοχή της Adidas σημειώνει αυτήν την ώρα πτώση 2% στο χρηματιστήριο της Φρανκφούρτης.
Να σημειωθεί ότι η εταιρεία εξακολουθεί να «παλεύει» με τα υψηλά επίπεδα απούλητων προϊόντων, ειδικά στις ΗΠΑ, τα οποία «θα συνεχίσουν να επηρεάζουν την επιχείρησή μας για λίγο», όπως είπε ο CEO. Πάντως, τα αποθέματα απούλητων προϊόντων μειώθηκαν κατά 23%.
Οι ΗΠΑ παραμένουν η μεγαλύτερη πρόκληση για την εταιρεία στο «μέτωπο» των πωλήσεων. Η Adidas έχει περιορίσει τις προσπάθειές της να προμηθεύσει τη μεγαλύτερη αγορά αθλητικών ειδών στον κόσμο, με αποτέλεσμα τα έσοδα να μειωθούν κατά 9% στο τρίμηνο, σε ολόκληρη τη Βόρεια Αμερική.