Seanergy Maritime: Στα 224,5 εκατ. δολ. τα έσοδα γ’ τριμήνου – Αισιοδοξία για την αγορά το επόμενο διάστημα

Newsroom
Viber Whatsapp Μοιράσου το
Seanergy Maritime: Στα 224,5 εκατ. δολ. τα έσοδα γ’ τριμήνου – Αισιοδοξία για την αγορά το επόμενο διάστημα
Στα 24,5 εκατ. δολάρια ανήλθαν τα καθαρά έσοδα της Seanergy Maritime το τρίτο τρίμηνο του 2023, έναντι 34,0 εκατ. δολαρίων το αντίστοιχο τρίμηνο του 2022.

Στα 24,5 εκατ. δολάρια ανήλθαν τα καθαρά έσοδα της Seanergy Maritime το τρίτο τρίμηνο του 2023, έναντι 34,0 εκατ. δολαρίων το αντίστοιχο τρίμηνο του 2022. Το προσαρμοσμένο EBITDA για το τρίμηνο ανήλθε σε 9,5 εκατ. δολάρια έναντι 19,0 εκατ. δολαρίων για την ίδια περίοδο του 2022.

Σύμφωνα με την ανακοίνωση της εταιρείας, οι καθαρές ζημίες και οι προσαρμοσμένες καθαρές ζημίες για το τρίμηνο ήταν 5,0 εκατ. και 2,6 εκατ. δολάρια, αντίστοιχα, σε σύγκριση με τα καθαρά κέρδη ύψους 7,1 εκατ. δολαρίων και τα προσαρμοσμένα καθαρά κέρδη ύψους 7,6 εκατ. δολαρίων το τρίτο τρίμηνο του 2022.

To ημερήσιο ισοδύναμο χρονοναύλωσης ("TCE") του στόλου για το τρίτο τρίμηνο του 2023 ήταν 15.298 δολάρια, σε σύγκριση με τα 20.614 δολάρια την ίδια περίοδο του 2022.

Για το εννεάμηνο του 2023, η Εταιρεία πραγματοποίησε καθαρά έσοδα ύψους 70,8 εκατ. δολαρίων σε σύγκριση με τα 96,5 εκατ. δολάρια την ίδια περίοδο του 2022. Το προσαρμοσμένο EBITDA για το εννεάμηνο ήταν 29.1 εκατ. δολάρια, σε σύγκριση με τα 53,3 εκατ. δολάρια για την ίδια περίοδο του 2022. Οι καθαρές ζημίες και τα προσαρμοσμένα καθαρά κέρδη για το εννεάμηνο ήταν 8,5 εκατ. δολάρια και 0,5 εκατ. δολάρια αντίστοιχα, σε σύγκριση με τα καθαρά κέρδη ύψους 16,7 εκατ. δολαρίων και προσαρμοσμένα καθαρά κέρδη ύψους 22,4 εκατ. δολαρίων την αντίστοιχη περίοδο του 2022. Το ημερήσιο TCE του στόλου για το πρώτο εξάμηνο του 2023 ήταν 14.935 δολάρια, σε σύγκριση με τα 20.996 δολάρια την αντίστοιχη περίοδο του 2022.

Τα ταμειακά διαθέσιμα, στις 30 Σεπτεμβρίου του 2023, ανέρχονταν σε 22,0 εκατ. δολάρια. Τα ίδια κεφάλαια στο τέλος του τρίτου τριμήνου ήταν 217,8 εκατ. δολάρια. Οι χρηματοοικονομικές υποχρεώσεις ανέρχονταν σε 223,3 εκατ. δολάρια στις 30 Σεπτεμβρίου 2023, ενώ η αξία του στόλου ανήλθε στα 416,5 εκατ. δολάρια.

Μέρισμα 0,025 δολ. ανά μετοχή

Για το τρίτο τρίμηνο του 2023 η Seanergy «κατέγραφε ημερήσιο TCE ύψους 15.298 δολαρίων, ξεπερνώντας για άλλη μια φορά το δείκτη Baltic Capesize Index κατά περίπου 14%. Ενώ εμείς επιτυγχάνουμε σταθερά υπεραποδόσεις έναντι του δείκτη BCI, η Capesize αγορά δεν ανταποκρίθηκε στις προσδοκίες μας, με τον δείκτη να ανέρχεται κατά μέσο όρο στα 13.400 δολάρια, σηματοδοτώντας την χαμηλότερη απόδοση των τελευταίων επτά ετών για το εν λόγω τρίμηνο», σημείωσε ο πρόεδρος και CEO, Σταμάτης Τσαντάνης.

Όπως είπε ο ίδιος «λαμβάνοντας υπόψη την ευρωστία του ισολογισμού μας και παραμένοντας συνεπείς στις δεσμεύσεις προς τους μετόχους μας, προχωράμε στη διανομή ενός ακόμη τριμηνιαίου μερίσματος ύψους $0,025 ανά μετοχή».

«Έχοντας κλειδώσει το 30% των ημερών του τέταρτου τριμήνου του 2023 σε ημερήσιους ναύλους άνω των 20.000 δολαρίων και λαμβάνοντας υπόψη την ισχυρή ανάκαμψη της αγοράς Capesize τον Οκτώβριο καθώς και τις ενθαρρυντικές προοπτικές του κλάδου, παραμένουμε αισιόδοξοι για τις οικονομικές μας επιδόσεις στο τρέχον τρίμηνο», σημείωσε ακόμη ο κ. Τσαντάνης.

Στις 24 Οκτωβρίου 2023, η εταιρεία παρέλαβε ένα Newcastlemax πλοίο κατασκευής του 2011. Το πλοίο μετονομάστηκε Titanship και είναι χρονοναυλωμένο με διεθνούς φήμη ναυλωτή σε ναύλο συνδεδεμένο με τον δείκτη BCI. «Η σημαντική προσαύξηση στο ναύλο του εν λόγω πλοίου έναντι του δείκτη, που είναι η υψηλότερη από οποιοδήποτε άλλο πλοίο του στόλου μας μέχρι σήμερα, θα ενισχύσει περαιτέρω τις εμπορικές μας επιδόσεις τους επόμενους μήνες. Θεωρούμε δε, ότι η ανταγωνιστική τιμή κτήσης, καθώς και η περιορισμένη αρχική κεφαλαιακή δαπάνη, θα μεταφραστούν σε υψηλές κεφαλαιακές αποδόσεις για τους μετόχους μας», σύμφωνα με τον CEO της Seanergy.

Η αγορά Capesize

Σχετικά με την αγορά Capesize, από την αρχή του έτους η διοίκηση της εταιρείας σημειώνει πως καταγράφονται σημαντικές αυξήσεις στη ζήτηση σε τόνο-μίλια για τις κύριες πρώτες ύλες σιδηρομεταλλεύματος, άνθρακα και βωξίτη που κυμαίνονται από 3% έως 8% , έναντι μιας αύξησης περίπου 2% στο μέγεθος του στόλου. Παρόλα αυτά, η αγορά δεν απέδωσε σύμφωνα με τις προσδοκίες μας κατά τους πρώτους εννέα μήνες του 2023. Όπως αναφέρθηκε και στα προηγούμενα οικονομικά μας αποτελέσματα, η ιστορικά χαμηλή συμφόρηση των λιμένων και η βελτιωμένη αποτελεσματικότητα του Capesize στόλου αύξησαν την πραγματική προσφορά πλοίων, ασκώντας πίεση στις τιμές των ναύλων. Κοιτάζοντας μπροστά, θεωρούμε ότι τα χαμηλά αποθέματα πρώτων υλών στην Κίνα, καθώς και η σημαντική αύξηση της ζήτησης είναι ιδιαίτερα ενθαρρυντικά. Επιπλέον, οι ιστορικά χαμηλές παραγγελίες νεότευκτων πλοίων Capesize, σε συνδυασμό με τους επικείμενους περιβαλλοντικούς κανονισμούς, θα περιορίσουν σημαντικά την πραγματική προσφορά πλοίων.

«Πιστεύουμε ακράδαντα ότι η ανθεκτικότητα της Seanergy κάτω από οποιεσδήποτε συνθήκες της ναυλαγοράς έχει πλέον αποδειχθεί πέραν αμφιβολίας. Αυτό σε συνδυασμό με την χρηματοοικονομική μας ευρωστία και την αποτελεσματική στρατηγική διαχείρισης κινδύνου, μας τοποθετεί βέλτιστα ώστε να επωφεληθούμε από τα καλύτερα θεμελιώδη μεγέθη της αγοράς Capesize των τελευταίων τριών δεκαετιών», ανέφερε ο κ. Τσαντάνης.

Ακολουθήστε το insider.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις από την Ελλάδα και τον κόσμο.

Διαβάστε ακόμη

Ακρίβεια: Πόλεμο με τις προσφορές στα σούπερ μάρκετ ανοίγει το ΥΠΑΝ – Στόχος οι μόνιμα χαμηλές τιμές

gazzetta
gazzetta reader insider insider