Αύξηση κύκλου εργασιών κατά 7-8% προβλέπει για το 2023 η Δ. Θανόπουλος - Διατηρεί τα μερίδια αγοράς της

Μαρίνα Φούντα
Viber Whatsapp
Μοιράσου το
Αύξηση κύκλου εργασιών κατά 7-8% προβλέπει για το 2023 η Δ. Θανόπουλος - Διατηρεί τα μερίδια αγοράς της
Σε αύξηση πωλήσεων κατά 7-8% προσβλέπει για το 2023 η γνωστή αλυσίδα του οργανωμένου λιανεμπορίου Δ. Θανόπουλος, στηριζόμενη τόσο στη διατήρηση του μεριδίου αγοράς όσο και στην αύξηση των τιμών λόγω πληθωρισμού.

Σε αύξηση πωλήσεων κατά 7-8% προσβλέπει για το 2023 η γνωστή αλυσίδα του οργανωμένου λιανεμπορίου Δ. Θανόπουλος, στηριζόμενη τόσο στη διατήρηση του μεριδίου αγοράς όσο και στην αύξηση των τιμών λόγω πληθωρισμού.

Με μόλις τρία καταστήματα στα Βόρεια Προάστια της Αττικής, αλλά και με μια μακρά ιστορία 146 χρόνων, η αλυσίδα Θ. Θανόπουλος εξακολουθεί να διατηρεί την ιδιαίτερη ταυτότητά της για την οποία είναι γνωστή στην οργανωμένη λιανική, καθώς συστήνεται στο κοινό ως μια «γνήσια και 100% ελληνική οικογενειακή επιχείρηση» και ως ένα «σούπερ μάρκετ» όπου η παράδοση συναντά την ποικιλία».

Στα 51,04 εκατ. ευρώ ο κύκλος εργασιών το 2022

Σύμφωνα με τις οικονομικές καταστάσεις της αλυσίδας που καταχωρήθηκαν στο ΓΕΜΗ τα προηγούμενα 24ωρα, το 2022 ο κύκλος εργασιών ανήλθε στα 51,04 εκατ. ευρώ, έναντι 53,23 εκατ. ευρώ στη χρήση 2021.

Η εταιρεία εμφάνισε καθαρά κέρδη προ φόρων ύψους 1,72 εκατ. ευρώ, έναντι 3,38 εκατ. ευρώ στην αμέσως προηγούμενη χρήση ενώ το ποσοστό των κερδών προ φόρων δια του κύκλου εργασιών είναι 3,37% έναντι 6,35% της προηγούμενης χρήσης.

«Η εταιρεία παρακολουθεί συνεχώς τις εξελίξεις έχοντας ως στόχο να περιορίσει όσο το δυνατόν τις πιθανές αρνητικές επιπτώσεις οι οποίες μπορεί να προκύψουν από διάφορα γεγονότα με σημαντικότερο την εμφάνιση της πανδημίας covid-19 και τις επιπτώσεις του υψηλού πληθωρισμού και της μειωμένης αγοραστικής δύναμης στην παγκόσμια οικονομία», σημειώνει η διοίκηση.

Η συνεργασία με τα Marks & Spencer Food

Όπως ανακοινώθηκε τον περασμένο Ιούνιο η εταιρεία προχώρησε σε συνεργασία με τη Marks & Spencer, η οποία αφορά πλέον των 130 κωδικών Marks & Spencer Food της διεθνούς αλυσίδας, οι οποίοι διατίθενται ήδη μέσω των καταστημάτων Θανόπουλος και του e-shop.

«Η νέα αυτή συνεργασία με τη Marks & Spencer προστίθεται στις πολύτιμες διεθνείς συμφωνίες της Δ. Θανόπουλος Α.Ε με κορυφαίες εταιρείες προϊόντων ιδιωτικής ετικέτας ποιότητας στην Ευρώπη και παγκοσμίως. Αυτή η σημαντική συνεργασία εμπλουτίζει τη γκάμα προϊόντων της Δ. Θανόπουλος Α.Ε και επιβεβαιώνει την αφοσίωσή της στην υψηλή ποιότητα, όπως αυτή αποδίδεται μέσω των επιλεγμένων διεθνών συνεργασιών της», ανέφερε τότε η σχετική ανακοίνωση.

Μεταξύ άλλων, οι κωδικοί που αφορούν στη συνεργασία περιλαμβάνουν μπισκότα και τα φημισμένα σκωτσέζικα μπισκότα βουτύρου, τραγανά crackers, κριτσίνια, τσιπς αλλά και τις γνωστές καραμέλες και σοκολάτες με την υπογραφή Marks & Spencer Food. Επιπλέον, το κοινό θα μπορεί να επιλέγει μεταξύ δεκάδων άλλων προϊόντων, όπως granola βρώμης και ξηρών καρπών για θρεπτικές επιλογές για το πρωινό, μια μεγάλη ποικιλία τσαγιού και καφέ που προέρχονται από Fair Trade (Δίκαιο Εμπόριο) αλλά και μια ποικιλία από χορταστικές σούπες και chutneys από υλικά κορυφαίας ποιότητας.

Σήμερα στο τιμόνι της Δ. Θανόπουλος βρίσκονται από κοινού τα αδέλφια Περικλής και Τέλης (Παντελής) Θανόπουλος, εκπροσωπώντας την τέταρτη γενιά της επιχείρησης. Ο Περικλής Θανόπουλος είναι ο Διευθύνων Σύμβουλος της εταιρείας, ενώ ο Τέλης ασκεί τα καθήκοντα του προέδρου.

Το 2022 ο μέσος όρος προσωπικού της εταιρείας ανήλθε σε 366 απασχολούμενους.

Το μοναδικό ελληνικό σούπερ μάρκετ με ιστορία 146 ετών

H Δ. Θανόπουλος Α.Ε. είναι το μοναδικό ελληνικό σούπερ μάρκετ με ιστορία και εμπειρία 146 χρόνων. Ήταν το 1877 όταν ο Παναγιώτης Θανόπουλος ίδρυσε το εδωδιμοπωλείο «Θανόπουλος» στην οδό Αιόλου, το οποίο άρχισε να ξεχωρίζει για την ποιότητα και την ποικιλία των τροφίμων που διέθετε.

Άξιος συνεχιστής του Παναγιώτη Θανόπουλου αποδείχθηκε ο γιος του, Παντελής. Άνθρωπος με μόρφωση, δραστήριος και διορατικός μετατρέπει το κατάστημα στο πρώτο πολυμορφικό εδωδιμοπωλείο, ιδρύοντας μάλιστα μέσα σε αυτό ακόμη και εστιατόρια.

Στις αρχές της δεκαετίας του '60, τα παιδιά του συνεχίζουν με την ίδια δημιουργικότητα. Εμπνευσμένοι από τα παγκοσμίως γνωστά «Faucho» και «Migro», προσθέτουν τμήμα Delicatessen. Ανοίγουν και δεύτερο και τρίτο κατάστημα, φτάνοντας στην εποχή των σούπερ μάρκετ.

Τελικά ο Δημήτριος Θανόπουλος προβλέπει την ανάπτυξη της Αθήνας προς τα Βόρεια, αυτονομείται και ανοίγει το 1980 το πρώτο κατάστημα με την επωνυμία Δημήτριος Θανόπουλος Α.Ε στην πλατεία της Νέας Κηφισιάς. Το δεύτερο κατάστημα ανοίγει το 1996, απέναντι από το σταθμό ΗΣΑΠ-Κηφισιάς για να καλύψει τις ανάγκες των κατοίκων της περιοχής αλλά και των επιβατών του ηλεκτρικού, ενώ σήμερα οι γιοι του Δημήτρη Θανόπουλου – ο Τέλης και ο Περικλής – είναι οι σύγχρονοι συνεχιστές αυτής της πορείας.

Ανακαινίζουν πλήρως το κατάστημα της Νέας Κηφισιάς, όπου άνετοι χώροι 2700 τ.μ., με εξοπλισμό τελευταίας τεχνολογίας, εκπαιδευμένο προσωπικό και με περισσότερα από 45.000 είδη, εξυπηρετούν τις ανάγκες και του πιο απαιτητικού καταναλωτή. Το 2013 ανακαινίζεται ξανά, ανοίγοντας το «Θανόπουλος Care», τμήμα με δερμοκαλλυντικά και συμπληρώματα διατροφής, ενώ συγχρόνως, στο δεύτερο όροφο του καταστήματος, ξεκινάει η λειτουργία του «Θανόπουλος Café», της πρώτης καφετέριας στην Ελλάδα με προϊόντα αποκλειστικά χωρίς γλουτένη.

Στη συνέχεια το κατάστημα επί των οδών Αδριανού & Δραγούμη επεκτείνεται. Νέοι χώροι πώλησης και νέες ιδιόκτητες θέσεις parking, αναδεικνύουν το κατάστημα. Το 2016 ανακαινίζεται ξανά, σύμφωνα με τις επιταγές της εποχής.

Δεν αργεί να έρθει και το τρίτο κατάστημα, στη γωνία Χαριλάου Τρικούπη και Αίαντος, που ανοίγει τις πόρτες του για να εξυπηρετήσει καλύτερα τη Νέα Ερυθραία και τις γύρω περιοχές.

Ακολουθήστε το insider.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις από την Ελλάδα και τον κόσμο.

Διαβάστε ακόμη

Τα νέα ρεκόρ της Cenergy – «Βλέπει» EBITDA έως 200 εκατ. ευρώ στο τέλος 2023

Νέα εποχή για τη MIG – To σχέδιο για να γίνει ξανά holding με επενδύσεις σε εταιρείες και ακίνητα

Ακρίβεια: Πόλεμο με τις προσφορές στα σούπερ μάρκετ ανοίγει το ΥΠΑΝ – Στόχος οι μόνιμα χαμηλές τιμές

BEST OF LIQUID MEDIA

gazzetta
gazzetta reader insider insider