Η ιταλική Campari συμφώνησε να αγοράσει τον ιστορικό γαλλικό οίκο κονιάκ Courvoisier από την Beam Suntory έναντι 1,2 δισ. δολαρίων, στο μεγαλύτερο deal της ιστορίας της.
Η συμφωνία προσθέτει μια από τις μεγαλύτερες μάρκες Cognac – μαζί με ονόματα όπως η Hennessy της LVMH και η Remy Martin της Remy Cointreau – στο χαρτοφυλάκιο της Campari, που περιλαμβάνει το ομώνυμο λικέρ και την επωνυμία Aperol. Θα επεκτείνει την παρουσία της εταιρείας στις ΗΠΑ, όπου η Courvoisier είναι ισχυρή και στην Ασία.
Η αγορά ενός brandy κονιάκ της τετράδας των κορυφαίων εταιρειών αποτελεί το επιστέγασμα για τον διευθύνοντα σύμβουλο του ιταλικού παρασκευαστή ποτών, Bob Kunze-Concewitz, ο οποίος πρόκειται να αποχωρήσει το επόμενο έτος. «Τα Χριστούγεννα ήρθαν νωρίς για την Campari φέτος», δήλωσε ο CEO της Campari στους αναλυτές.
Η εξαγορά λαμβάνει χώρα σε μία δύσκολη συγκυρία για τους παραγωγούς κονιάκ. Οι παρασκευαστές του γαλλικού ποτού βρίσκονται αντιμέτωποι με εξασθένηση της ζήτησης, ιδιαίτερα από τους καταναλωτές των ΗΠΑ, μετά την αύξηση της ζήτησης κατά τη διάρκεια της πανδημίας. Ο γαλλικός όμιλος Remy Cointreau ανακοίνωσε πτώση 43% στα κέρδη του στο πρώτο εξάμηνο καθώς οι πωλήσεις κονιάκ μειώθηκαν και τώρα αναμένει ότι οι πωλήσεις θα μειωθούν έως και 20% για το τρέχον έτος εν μέσω της ύφεσης.
Η Campari αγόρασε τον αμερικανικό παραγωγό Bourbon Wilderness Trail Distillery LLC το 2022, καθώς οι ευρωπαίοι παρασκευαστές ποτών αναζητούν συμφωνίες στις ΗΠΑ για να επεκταθούν πέρα από τις παραδοσιακές τους προσφορές, προσθέτοντας οινοπνευματώδη ποτά όπως τεκίλα και αμερικάνικα ουίσκι.
Η εταιρεία επιβεβαίωσε τον Οκτώβριο τον στόχο της για σταθερά οργανικά προσαρμοσμένα προ τόκων και φόρων κέρδη για ολόκληρο το έτος, ενώ δημοσίευσε αποτελέσματα τρίτου τριμήνου που ήταν κατώτερα από τις εκτιμήσεις των αναλυτών, κυρίως λόγω του υψηλού πληθωρισμού και των αρνητικών συνθηκών του καλοκαιριού.