Eπιβραδύνθηκαν οι πωλήσεις της Under Armour κατά το αμερικανικό εορταστικό τρίμηνο, αλλά τα κέρδη της ξεπέρασαν τις εκτιμήσεις καθώς η εταιρεία λιανικής αθλητικών ενδυμάτων προσπάθησε να περιορίσει το κόστος.
Η ήπια ζήτηση στη Βόρεια Αμερική και η επιβράδυνση των παραγγελιών χονδρικής οδήγησαν τα έσοδα σε πτώση 6% κατά τη διάρκεια της περιόδου, αλλά η εταιρεία σημείωσε μεγάλα κέρδη στο μεικτό περιθώριο κέρδους της.
Η Under Armour αναμένει τώρα ότι οι πωλήσεις ολόκληρου του έτους θα μειωθούν ελαφρώς περισσότερο από ό,τι αναμενόταν προηγουμένως. Ακόμα κι έτσι, αύξησε τις προσδοκίες της για μικτό περιθώριο και κέρδη για ολόκληρο το έτος, μόλις λίγες εβδομάδες πριν από το τέλος του οικονομικού έτους.
Έτσι, η Under Armour κατά το τρίτο οικονομικό τρίμηνο ανακοίνωσε στα κέρδη ανά μετοχή 19 σεντ προσαρμοσμένα έναντι 11 σεντ αναμενόμενα και στα έσοδα 1,49 δισ. δολάρια έναντι 1,50 δισ. δολάρια αναμενόμενα.
Τα καθαρά κέρδη της εταιρείας για την τρίμηνη περίοδο που έληξε στις 31 Δεκεμβρίου ήταν 114,1 εκατ. δολάρια ή 26 σεντς ανά μετοχή, σε σύγκριση με 121,6 εκατ. δολάρια ή 27 σεντς ανά μετοχή, ένα χρόνο νωρίτερα. Εξαιρουμένων των εφάπαξ στοιχείων που σχετίζονται με την πώληση της πλατφόρμας MyFitnessPal, τις φορολογικές επιπτώσεις και τα αποθεματικά δικαστικών διαφορών, το προσαρμοσμένο καθαρό κέρδος της Under Armour ήταν περίπου 84 εκατ. δολάρια ή 19 σεντς ανά μετοχή.
Για ολόκληρο το οικονομικό έτος, το οποίο αναμένεται να ολοκληρωθεί στα τέλη Μαρτίου, η Under Armour προβλέπει πτώση των πωλήσεων κατά 3% έως 4%, σε σύγκριση με την προηγούμενη προσδοκία της για πτώση 2% έως 4%.