Η Ελλάδα αποκτά το πρώτο μεγάλο cloud kitchen στη Νοτιοανατολική Ευρώπη, καθώς η STIQ, έγινε η πρώτη startup που θα παρασκευάζει περισσότερα από 20 brands φαγητού, στοχευμένα εξ ολοκλήρου στο delivery, σε ειδικά διαμορφωμένους πολυχώρους, χρησιμοποιώντας σε μεγάλη κλίμακα υπερσύγχρονη τεχνολογία και ΑI.
Μάλιστα, τα brands φαγητού της STIQ, που ιδρύθηκε το 2022, με συνολικές επενδύσεις άνω των 10 εκατ. ευρώ από διεθνή funds και family offices, δημιουργώντας πάνω από 200 θέσεις εργασίας, διανέμονται ήδη, από 5 στρατηγικά τοποθετημένους εστιατορικούς πολυχώρους στην Αττική, ενώ πρώτος στόχος της είναι η επέκταση σε όλη την πρωτεύουσα και στη συνέχεια η επιτυχημένη επέκταση στο εξωτερικό
Παράλληλα, προτεραιότητες της STIQ είναι το γρήγορο και αποτελεσματικό delivery φαγητού χωρίς συμβιβασμούς στην πληθώρα επιλογών ή την ποιότητα, η κάλυψη των εξελισσόμενων αναγκών των καταναλωτών και η μεγιστοποίηση της μείωσης του περιβαλλοντικού αποτυπώματος.
Η αποτίμηση της εταιρίας πλέον ξεπερνά τα 50 εκατομμύρια ευρώ, ενώ ιδρυτής και Διευθύνων Σύμβουλός της είναι ο Κωνσταντίνος Δάβαρης, και στο πλευρό του έχει έμπειρα στελέχη όπως ο Νίκος Θεοδωρόπουλος (Vice President & Founder), ο Στέλιος Γρηγοριάδης (Chief of Product), η Ελεάννα Παπαδημητρίου (Chief of Marketing), ο Θάνος Τερζίδης (Chief of Growth), η Μαρίνη Φιλιπποπούλου (Chief of Accounting) κ.α.
«Εγώ και η οικογένεια μου πιστέψαμε από την αρχή στην τεράστια προοπτική της εταιρίας, επενδύσαμε στους ανθρώπους της και θα είμαστε πλάι τους ώστε να στηρίξουμε τα επόμενα βήματα τους» δηλώνει ένας εκ των επενδυτών της StiQ, ο κ. Μιχάλης Μπούσης.