Στην εξαγορά της εταιρείας κατασκευής τηλεοράσεων Vizio προχωράει η Walmart, καθώς η μεγαλύτερη αλυσίδα λιανικού εμπορίου στις ΗΠΑ προσπαθεί να αναπτύξει την διαφημιστική της δραστηριότητα με στόχο την ενίσχυση της κερδοφορίας της.
Σύμφωνα με το CNBC, το deal έκλεισε στα 2,3 δισ. δολάρια περίπου, αποτιμώντας κάθε μετοχή της Vizio στα 11,50 δολάρια μετρητά, με premium περίπου 47% από την τιμή του κλεισίματος τηw Παρασκευή στα 7,82 δολάρια.
Στον απόηχο των ανακοινώσεων η μετοχή της Vizio ενισχύεται σημαντικά στις προσυνεδριακές συναλλαγές του Χρηματιστηρίου της Νέας Υόρκης, καταγράφοντας κέρδη σχεδόν 15%, ενώ ο τίτλος της Walmart ενισχύεται κατά περίπου 3%.
Σημειώνεται πως η Walmart αποτελεί τον μεγαλύτερο πωλητή συσκευών της Vizio στην αμερικανική αγορά, ευελπιστώντας ωστόσο μέσω της εξαγοράς να ενισχύσει το διαφημιστικό της βραχίονα μέσω της χρήσης του συστήματος SmartCast της Vizio, το οποίο επιτρέπει στους χρήστες να μεταδίδουν δωρεάν περιεχόμενο που υποστηρίζεται από διαφημίσεις στις τηλεοράσεις τους.
Όπως αναφέρεται στο δημοσίευμα, ο έλεγχος της πλατφόρμας Vizio από τη Walmart θα δώσει μεγαλύτερη εμβέλεια στις εταιρείες που διαφημίζονται μέσω της Walmart, καθώς εκτιμάται πως το σύστημα SmartCast έχει 18 εκατομμύρια ενεργούς λογαριασμούς.