«Το 2023 ήταν μια εξαιρετικά επιτυχημένη χρονιά για την Aegean τόσο σε επίπεδο ανάπτυξης και επιβατικής κίνησης όσο και σε επίπεδο εσόδων» ανέφερε ο Πρόεδρος του μεγαλύτερου εγχώριου αερομεταφορέα, Ευτύχης Βασιλάκης στην τηλεδιάσκεψη των αναλυτών που πραγματοποιήθηκε προ ολίγου με την αφορμή των ετήσιων αποτελεσμάτων της εταιρείας. Καλές χαρακτήρισε και τις προοπτικές για το 2024, σημειώνοντας μάλιστα ότι η Aegean έχει διασφαλίσει αποζημίωση για το ζήτημα που έχει προκύψει με τους κινητήρες των A320 neo.
«Για πρώτη φορά τα 4 τελευταία χρόνια, μετά και το 2019 όπου ξέσπασε η πανδημία το διοικητικό συμβούλιο προτείνει διανομή μερίσματος 0,75 ευρώ ανά μετοχή. Πρόταση που θα τεθεί προς έγκριση στην επόμενη Γενική Συνέλευση του Απριλίου ώστε να διανεμηθεί το μέρισμα μετά το Πάσχα» ανέφερε χαρακτηριστικά. Επεσήμανε δε, ότι χάρη στην καλή χρήση του 2023, ο αερομεταφορέας δεν επιβραβεύει μόνο τους μετόχους τους αλλά και τους εργαζόμενούς τους με μπόνους απόδοσης».
Ερωτηθείς ο κ. Βασιλάκης αναφέρθηκε και στο ζήτημα που έχει προκύψει με τον επανέλεγχο των κινητήρων της Pratt & Whitney (P&W), εκτιμώντας ότι το πρόβλημα θα διαρκέσει περίπου 2,5 χρόνια μέχρι να ολοκληρωθεί ο επανέλεγχος όλων των αεροσκαφών. Σε αυτό το πλαίσιο ωστόσο διευκρίνισε ότι η Aegean έχει έρθει σε συμφωνία με την P&W για να λάβει αποζημίωση εφόσον η ανάπτυξή της επηρεάζεται από την καθήλωση των αεροσκαφών.
Παρότι δεν ανέφερε το ακριβές ποσό, επεσήμανε ότι το ύψος της αποζημίωσης καλύπτει μέρος της κόστους που θα επιβαρυνθεί ο αερομεταφορέας, καθώς πέρα από την περαιτέρω ανάπτυξή του που περιορίζεται λόγω των καθηλωμένων αεροπλάνων καλείται να επεκτείνει και την μίσθωση κάποιων αεροσκαφών για να διατηρήσει την χωρητικότητά του.
Τέλος, αναφερθείς στις προοπτικές του 2024, ο επικεφαλής της αεροπορικής επεσήμανε ότι και το 2024 αναμένεται να είναι μια καλή χρονιά για την Aegean η οποία σχεδιάζει να αυξήσει κατά 1,1 εκατ. τις διαθέσιμες θέσεις της, δίνοντας έμφαση στους προορισμούς της Αθήνας και της Θεσσαλονίκης, ώστε να ενισχύσει το μερίδιό της.