Καλύτερα από το αναμενόμενο ήταν τα κέρδη για το α’ τρίμηνο για την H&Μ, καθώς μείωσε το κόστος και παρουσίασε νέες ανοιξιάτικες εμφανίσεις που αποδείχθηκαν πιο ελκυστικές στο αγοραστικό κοινό.
Τα λειτουργικά κέρδη αυξήθηκαν στα 2,08 δισ. σουηδικές κορώνες (196 εκατομμύρια δολάρια), ξεπερνώντας τα 1,43 δισ. κορώνες των αναλυτών που συμμετείχαν σε δημοσκόπηση της LSEG. Το λειτουργικό περιθώριο της εταιρείας αυξήθηκε στο 3,9% από 1,3%, καθώς οι πωλήσεις σε ετήσια βάση μειώθηκαν.
Το διοικητικό συμβούλιο της H&M θα προτείνει μέρισμα 6,5 κορώνες ανά μετοχή στην ετήσια γενική συνέλευση του Μαΐου.
«Η ανάπτυξη συνεχίστηκε προς τη σωστή κατεύθυνση το πρώτο τρίμηνο με βελτιωμένο μικτό περιθώριο και λειτουργικά κέρδη, χαμηλότερα αποθέματα και ισχυρές ταμειακές ροές», δήλωσε ο διευθύνων σύμβουλος του Ομίλου H&M, Daniel Ervér, ο οποίος εντάχθηκε στην εταιρεία στις αρχές του έτους μετά την αιφνιδιαστική παραίτηση της Helena Helmersson.
Η H&M ανακοίνωσε ότι επικεντρώνεται στην κερδοφορία έναντι των πωλήσεων, εν μέσω πίεσης από τον αυξανόμενο ανταγωνισμό από την Inditex, ιδιοκτήτρια του brand Zara και από κινεζικούς λιανοπωλητές όπως η Shein.
Οι μετοχές της H&M σημειώνουν άλμα 13% στο Χρηματιστήριο της Στοκχόλμης, ακριβώς το ίδιο ποσοστό απωλειών που καταγράφει η μετοχή από την αρχή του έτους.