Wella Hellas: Από πού προήλθε η ισχυρή ανάπτυξη τζίρου 46% - Οι στόχοι για τη νέα χρονιά

Μαρίνα Φούντα
Viber Whatsapp
Μοιράσου το
Wella Hellas: Από πού προήλθε η ισχυρή ανάπτυξη τζίρου 46% - Οι στόχοι για τη νέα χρονιά
Ποιες είναι οι στρατηγικές προτεραιότητες της εταιρείας που δραστηριοποιείται στην εμπορία καλλυντικών, ειδών κομμωτηρίου και άλλων προϊόντων ομορφιάς. Σε ποιες κατηγορίες αποδίδεται η άνοδος των πωλήσεων και πώς οι πληθωριστικές πιέσεις επηρέασαν την κερδοφορία).

Στη βελτίωση των πωλήσεών της και την παράλληλη διεύρυνση του μεριδίου της στην αγορά, αξιοποιώντας τις δυνατότητες του δικτύου και της ποιότητας των προϊόντων της, συνοψίζεται η αναπτυξιακή στρατηγική της Wella Hellas EΠΕ.

Για τη χρήση 2023-2024 η γνωστή εταιρεία με σημαντικό αποτύπωμα στην εμπορία καλλυντικών, ειδών κομμωτηρίου και άλλων προϊόντων ομορφιάς και καλλωπισμού, εμφανίζεται αισιόδοξη και σχεδιάζει τα μελλοντικά πλάνα πίσω από τις στρατηγικές προτεραιότητες του ομίλου. Όπως δε επισημαίνεται στις τελευταίες οικονομικές καταστάσεις της εταιρείας που δημοσιεύθηκαν πρόσφατα «η διοίκηση θα συνεχίσει να παραμένει προσηλωμένη στους μακροπρόθεσμους στόχους της εταιρείας επιδιώκοντας περαιτέρω ανάπτυξη των πωλήσεων, περαιτέρω βελτίωση των περιθωρίων κέρδους, δημιουργία ελεύθερων ταμειακών ροών και συνεχή δημιουργία αξίας στους εταίρους της».

Αύξηση 46% στις καθαρές πωλήσεις

Σύμφωνα με την οικονομική έκθεση, στη χρήση 2022-2023 (1 Ιουλίου 2022 - 30 Ιουνίου 2023), η Wella Hellas κατάφερε να διατηρήσει τη θέση της στην αγορά και να αυξήσει τις καθαρές της πωλήσεις στα επίπεδα των 23,3 εκατ. ευρώ, παρουσιάζοντας άνοδο κατά 46% σε σχέση με την προηγούμενη χρήση. Η μεταβολή αυτή οφείλεται τόσο σε αύξηση των πωλήσεων της εταιρείας στα υπάρχοντα κανάλια διανομής αλλά και στην επέκταση της δραστηριότητας της σε νέα σημεία πώλησης με τα προϊόντα Retail Hair. Πρόκειται για τα προϊόντα Wella ευρείας κατανάλωσης (βαφές, περιποίηση και styling μαλλιών), τη διανομή και διαχείριση των οποίων η εταιρεία ανέλαβε τον Ιούλιο του 2022, από τον μέχρι τότε διανομέα τους, την εταιρεία Σαράντης.

Επί της ουσίας αυτή είναι και η πρώτη οικονομική χρήση κατά την οποία η Wella Hellas κινήθηκε αυτόνομα στην ελληνική αγορά, μετά το τέλος της συνεργασίας της με τον όμιλο Σαράντης, ο οποίος ήταν ο διανομέας των προϊόντων περιποίησης μαλλιών για μια τετραετία και ως τον Ιούλιο του 2022. Αντίστοιχα, ο κλάδος των επαγγελματικών προϊόντων κομμωτηρίου Wella ήταν υπό την ευθύνη της γαλλικής εταιρείας ειδών μαλλιών Coty. Η Coty δε από τα τέλη του 2020 βρίσκεται υπό τον έλεγχο του KKR.

Πιέσεις από τον πληθωρισμό

Όπως επίσης αναφέρει στις οικονομικές καταστάσεις η διοίκηση της Wella Hellas, παρατηρείται αύξηση στο κόστος πωληθέντων, γεγονός που αποτυπώνει τον πληθωρισμό και τις πιέσεις που δέχεται η εφοδιαστική αλυσίδα παγκοσμίως. «Οι εξωτερικές προκλήσεις συνεχίστηκαν και το 2023 με τη γενικευμένη κρίση στην παγκόσμια οικονομία και τις πληθωριστικές πιέσεις στη ζώνη του ευρώ και όχι μόνο», σημειώνεται χαρακτηριστικά. Ως αποτέλεσμα, ο αντίκτυπος στην κερδοφορία ήταν σημαντικός, με τα προ φόρων κέρδη της Wella Hellas να εμφανίζουν μείωση της τάξης του 28% στα επίπεδα των 443 χιλ. ευρώ και τα καθαρά μετά φόρων κέρδη να υποχωρούν κατά 44% στις 346 χιλ. ευρώ από 620 χιλ. ευρώ στη χρήση 2021-2022.

«Παρά τις σημαντικές προκλήσεις, η εταιρεία συνεχίζει να επενδύει στην τεχνική εκπαίδευση των πελατών της καθώς και στην ανάδειξη της καινοτομίας των προϊόντων της», αναφέρεται τέλος.

Η Wella Hellas μετασχηματίστηκε από Α.Ε. σε Ε.Π.Ε. το 2006, με την έδρα της εταιρείας να βρίσκεται στο Μαρούσι. Η μητρική Wella International Operations Switzerland Sarl εδρεύει στην Ελβετία.

Ακολουθήστε το insider.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις από την Ελλάδα και τον κόσμο.

Διαβάστε ακόμη

Επιχειρήσεις: Κίνητρα για συγχωνεύσεις και αύξηση της απασχόλησης των γυναικών - Δύο παρεμβάσεις για την ανάπτυξη

ΕΤΑΔ: Άγονος ο διαγωνισμός για το Tae Kwon Do – Επανασχεδιασμός και νέο εγχείρημα αξιοποίησης

Ελλάκτωρ: Το «μάζεμα» της REDS, οι real estate επενδύσεις 350 εκατ. και το ΧΑ

BEST OF LIQUID MEDIA

gazzetta
gazzetta reader insider insider