Skroutz: Αύξηση κατά 7,95% στη μέση τιμή καλαθιού το φετινό Πάσχα

Newsroom
Viber Whatsapp
Μοιράσου το
Skroutz: Αύξηση κατά 7,95% στη μέση τιμή καλαθιού το φετινό Πάσχα
Αύξηση 9,04% σημείωσε η κατηγορία Πασχαλινές λαμπάδες ως προς τις πωλήσεις σε σύγκριση με πέρυσι.

Τα 63 ευρώ έφτασε η μέση τιμή του καλαθιού του Skroutz για την περίοδο του Πάσχα (21/4-5/5/2024 σε σύγκριση με την αντίστοιχη περσινή περίοδο 1-16/4/2023), σημειώνοντας αύξηση κατά 7,95% σε σύγκριση με την αντίστοιχη περσινή περίοδο.

Οι κατηγορίες προϊόντων στις οποίες οι καταναλωτές ξόδεψαν κατά μέσο όρο τα περισσότερα χρήματα ήταν τα Κινητά Τηλέφωνα (258€ κατά μέσο όρο) και τα Sneakers (76€ μ.ο), ενώ μεγάλη αύξηση στον αριθμό των αγορών σημειώθηκε στην κατηγορία Αντηλιακά (75,48%) με τα κινητά τηλέφωνα να ακολουθούν και να παρουσιάζουν αύξηση πωλήσεων σε σχέση με το προηγούμενο Πάσχα της τάξεως του 32%.

Παράλληλα με την αύξηση στη μέση τιμή καλαθιού, αύξηση σημειώθηκε και στον αριθμό των παραγγελιών που πραγματοποιήθηκαν μέσω Skroutz κατά το εξεταζόμενο διάστημα (αύξηση κατά 21,43%), γεγονός που καταδεικνύει την στροφή των καταναλωτών στις ηλεκτρονικές αγορές. Αξίζει να σημειωθεί ότι αύξηση της τάξεως του 17% σχεδόν παρατηρήθηκε και στον αριθμό των επισκέψεων στο Skroutz App, δηλώνοντας σαφώς την στροφή των καταναλωτών και στις on-the-go αγορές.

H υψηλότερη online αγοραστική κίνηση σημειώθηκε τη Δευτέρα 29 Απριλίου (Μεγάλη Δευτέρα), κάτι που δείχνει ότι οι καταναλωτές επιλέγουν να κάνουν τις αγορές της τελευταίας στιγμής, κάνοντας χρήση υπηρεσιών όπως το Express Delivery.

Η πληθώρα τρόπων πληρωμής στις online αγορές είναι ένα από τα βασικά πλεονεκτήματα για τους καταναλωτές, με τους ίδιους να κάνουν χρήση αυτών για τις Πασχαλινές τους αγορές όπως δείχνουν τα στοιχεία. Πιο συγκεκριμένα, οι καταναλωτές χρησιμοποίησαν το πρόγραμμα “Δόσεις για όλους” που προσφέρει το Skroutz, για “ακριβές” παραγγελίες που ξεπερνούσαν τα τα 340€ κατά μέσο όρο. Οι καταναλωτές που επέλεξαν το Google Pay ως τρόπο πληρωμής, πραγματοποίησαν αγορές αξίας 50€ κατά μέσο όρο, ενώ όσοι επέλεξαν το Apple Pay πραγματοποίησαν αγορές αξίας 56€ κατά μέσο όρο.

Ακολουθήστε το insider.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις από την Ελλάδα και τον κόσμο.

Διαβάστε ακόμη

Microsoft: Θα δαπανήσει 4 δισ. ευρώ για cloud και ΑΙ στη Γαλλία

Ανεβάζουν ταχύτητα οι επενδύσεις σε startups - Φρέσκα κεφάλαια για την Ελλάδα

BEST OF LIQUID MEDIA

gazzetta
gazzetta reader insider insider