Στους 40 εκατ. συνδρομητές έφτασε ο αριθμός των χρηστών της υπηρεσίας του Netflix που υποστηρίζει την εμφάνιση διαφημίσεων, παρέχοντας ωστόσο στους συνδρομητές φθηνότερες τιμές σε σχέση με τα υπόλοιπα πακέτα του κολοσσού του streaming.
Όπως ανακοίνωσε την Τετάρτη η εταιρεία, η ad-supported υπηρεσία της πλατφόρμας έχει συγκεντρώσει σχεδόν 40 εκατ. συνδρομητές στα τέλη Απρίλιου, αριθμός σχεδόν διπλάσιος από τα 23 εκατ. συνδρομητές που είχε αναφέρει στα τέλη Ιανουαρίου.
Παράλληλα, η εταιρεία ανακοίνωσε πως σχεδόν το 40% του συνόλου των νέων συνδρομητών σε χώρες που έχουν διαθέσιμη την ad-supported υπηρεσία αφορούν το συγκεκριμένο πακέτο, το οποίο δεν είναι ακόμα διαθέσιμο για το σύνολο των χωρών.
Η Netflix ανακοίνωσε ακόμα πως ο συνολικός αριθμός των συνδρομητών της παγκοσμίως έχει ξεπεράσει τα 270 εκατομμύρια, ενώ γνωστοποίησε την διακοπή της συνεργασίας της με την Microsoft στο πεδίο των διαφημίσεων, καθώς ο κολοσσός του streaming σκοπεύει να λανσάρει την δική του διαφημιστική πλατφόρμα, ενώ θα διατηρήσει τη συνεργασία με την Microsoft στο κομμάτι της υποστήριξης.