Νέα εποχή για την Boeing - Στο «τιμόνι» ο νέος CEO

Newsroom
Viber Whatsapp Μοιράσου το
Νέα εποχή για την Boeing - Στο «τιμόνι» ο νέος CEO
Ο βετεράνος της αεροναυπηγικής Robert "Kelly" Ortberg ανέλαβε την Boeing την Πέμπτη με μια μοναδική αποστολή: την αποκατάσταση της φήμης ενός αμερικανικού κατασκευαστικού κολοσσού.

Ο βετεράνος της αεροναυπηγικής Robert "Kelly" Ortberg ανέλαβε την Boeing την Πέμπτη με μια μοναδική αποστολή: την αποκατάσταση της φήμης ενός αμερικανικού κολοσσού.

Αυτός ο τεράστιος στόχος θα περιλαμβάνει χιλιάδες αποφάσεις καθημερινά που θα καθορίσουν αν η Boeing θα μπορέσει να κερδίσει ξανά την εμπιστοσύνη των ρυθμιστικών αρχών, των αεροπορικών εταιρειών και του κοινού, να τερματίσει τα επίμονα ελαττώματα παραγωγής, να παραδίδει αεροσκάφη εγκαίρως και με συνέπεια σε μικρούς και μεγάλους πελάτες και να σταματήσει να «καίει» μετρητά.

Αυτή η χασούρα μετρητών ανέρχεται σε περίπου 8 δισ. δολάρια μέχρι στιγμής αυτό το έτος. Εντωμεταξύ, η μετοχή της Boeing έχει υποχωρήσει κατά 37% φέτος.

Η δραστηριότητα της πρώτης ημέρας του Ortberg ήταν να περπατήσει στο εργοστάσιο της Boeing στο Renton της Ουάσινγκτον, όπου κατασκευάζει το 737 Max με τις καλύτερες πωλήσεις μεταξύ των αεροσκαφών της εταιρείας αλλά και το πιο «προβληματικό». Σκοπός ήταν να μιλήσει με τους εργαζόμενους και να εξετάσει τα σχέδια ασφάλειας και ποιότητας, ενώ παρόμοιες επισκέψεις θα πραγματοποιηθούν και σε άλλα εργοστάσια της Boeing.

Robert K. "Kelly" Ortberg is the Boeing's new president and chief executive officer, effective August 8, 2024. Ortberg will also serve on Boeing's Board of Directors.

«Δεν μπορώ να σας πω πόσο περήφανος και ενθουσιασμένος είμαι που είμαι μέλος της ομάδας της Boeing», ανέφερε σε σημείωμα προς το προσωπικό την Πέμπτη. «Ενώ έχουμε σαφώς πολλή δουλειά να κάνουμε για την αποκατάσταση της εμπιστοσύνης, είμαι βέβαιος ότι δουλεύοντας μαζί, θα επαναφέρουμε την εταιρεία στην ηγετική θέση της βιομηχανίας που όλοι περιμένουμε».

Το κορυφαίο στέλεχος ασφάλειας της Boeing για την εμπορική αεροδιαστημική δήλωσε σε ακρόαση του Εθνικού Συμβουλίου Ασφάλειας Μεταφορών νωρίτερα αυτή την εβδομάδα ότι η εταιρεία εργάζεται σε μια σχεδιαστική διόρθωση ώστε να μην ξανασυμβεί ποτέ η σχεδόν καταστροφική έκρηξη του πώματος της πόρτας που αντιμετώπισε στις αρχές του έτους.

Η Boeing συμφώνησε τον περασμένο μήνα να ομολογήσει την ενοχή της για εξαπάτηση της αμερικανικής κυβέρνησης κατά τη διάρκεια της πιστοποίησης του Max, μια συμφωνία που θα απαιτήσει έναν ανεξάρτητο εταιρικό ελεγκτή στην εταιρεία για τρία χρόνια.

Όμως ο Όρτμπεργκ θα πρέπει να αντιμετωπίσει ζητήματα όχι μόνο στον τομέα των εμπορικών αεροσκαφών, συμπεριλαμβανομένης της καθυστερημένης πιστοποίησης των νέων μοντέλων 737 και 777, αλλά και στην αμυντική της μονάδα.

Το τμήμα αυτό της επιχείρησης αντιμετωπίζει προβλήματα με δύο 747 που θα χρησιμεύσουν ως τα επόμενα αεροσκάφη Air Force One, αλλά βρίσκονται χρόνια πίσω από το χρονοδιάγραμμα. Εν τω μεταξύ, η κάψουλα Starliner της Boeing, η οποία εκτοξεύτηκε στις αρχές Ιουνίου, δεν απέδωσε, κάνοντας τη NASA να αναρωτιέται αν θα χρησιμοποιήσει αντ' αυτού τη SpaceX για να φέρει πίσω τους αστροναύτες Μπουτς Γουίλμορ και Σούνι Γουίλιαμς από τον Διεθνή Διαστημικό Σταθμό.

Μια απόφαση αναμένεται επίσης για το αν θα εκτοξεύσει ένα νέο αεροσκάφος, καθώς η Boeing χάνει έδαφος από την αντίπαλη Airbus.

Ακολουθήστε το insider.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις από την Ελλάδα και τον κόσμο.

Διαβάστε ακόμη

Έως 2/9 η σύνδεση επαγγελματικών λογαριασμών με το IRIS

Αναστέλλει τις πτήσεις προς Πεκίνο η British Airways

Χρέωση έως και 20 δολάρια για τις υπηρεσίες του Apple Intelligence

gazzetta
gazzetta reader insider insider