Πτώση 35% στα καθαρά κέρδη για το οικονομικό έτος 2023-2024 εμφάνισε η Pernod Ricard, με αυτά να διαμορφώνονται λίγο κάτω από 1,48 δισ. ευρώ. Τα λειτουργικά κέρδη σημείωσαν πτώση 7%, φτάνοντας σχεδόν τα 3,12 δισ. ευρώ (+1,5% σε οργανική βάση).
Τα λειτουργικά περιθώρια κέρδους του ομίλου οινοπνευματωδών ποτών μειώθηκαν στο 26,9% σε δημοσιευμένη βάση, αυξήθηκαν όμως κατά 80 μονάδες βάσης στο 28,4% σε οργανική βάση, εξαιτίας των πωλήσεων των 11,6 δισ. ευρώ που σημείωσαν πτώση 4% σε δημοσιευμένη βάση και 1% σε οργανική βάση.
Η ιδιοκτήτρια εμπορικών σημάτων, όπως τα Absolut, Jameson και Martell, αναφέρθηκε στις καλές επιδόσεις που σημείωσε σε αναδυόμενες αγορές, ξεκαθαρίζοντας πως το γεγονός αυτό υπεραντιστάθμισε τη συνεχιζόμενη επιβράδυνση στις ΗΠΑ και τη δύσκολη αγορά της Κίνας.
«Η Pernod Ricard πέτυχε σταθερές επιδόσεις σε ένα αβέβαιο οικονομικό και γεωπολιτικό περιβάλλον, το οποίο χαρακτηρίζεται από την ομαλοποίηση της αγοράς οινοπνευματωδών ποτών μετά από δύο χρόνια εξαιρετικής μετά-Covid ανάπτυξης», σχολίασε ο CEO Alexandre Ricard.
Για το 2024-25, ο όμιλος αναμένει επάνοδο στην αύξηση των οργανικών πωλήσεων, με σταδιακή βελτίωση των όγκων και διατήρηση του οργανικού λειτουργικού περιθωρίου. Επίσης, η Pernod Ricard διατηρεί τους μεσοπρόθεσμους στόχους «με αυτοπεποίθηση».