Μπισκότα Παπαδοπούλου: Συνεχίζει τις επενδύσεις και κάνει προσλήψεις – Παρουσία σε 69 χώρες

Μαρίνα Φούντα
Viber Whatsapp Μοιράσου το
Μπισκότα Παπαδοπούλου: Συνεχίζει τις επενδύσεις και κάνει προσλήψεις – Παρουσία σε 69 χώρες
Με αμείωτους ρυθμούς συνεχίζει να υλοποιεί τα επενδυτικά της σχέδια η ιστορική βιομηχανία μπισκότων και ειδών διατροφής Ε.Ι. ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΣ Α.Ε. που έχει μεγαλώσει γενιές και γενιές και που φέτος συμπληρώνει 102 χρόνια επιτυχημένης επιχειρηματικής διαδρομής.

Με αμείωτους ρυθμούς συνεχίζει να υλοποιεί τα επενδυτικά της σχέδια η ιστορική βιομηχανία μπισκότων και ειδών διατροφής Ε.Ι. Παπαδόπουλος Α.Ε. που έχει μεγαλώσει γενιές και γενιές και που φέτος συμπληρώνει 102 χρόνια επιτυχημένης επιχειρηματικής διαδρομής. Το πρόγραμμα επενδύσεων στοχεύει στον συνεχή εκσυγχρονισμό του παραγωγικού εξοπλισμού και των υποδομών της εταιρείας.

Σύμφωνα με τις τελευταίες οικονομικές καταστάσεις της ιστορικής βιομηχανίας μπισκότων που εδώ και έναν αιώνα βρίσκεται σε κάθε ελληνικό σπίτι, το 2023 ο κύκλος εργασιών ανήλθε σε 233,78 εκατ. ευρώ έναντι 216,1 εκατ. ευρώ, σημειώνοντας αύξηση 8,15%. Τα καθαρά κέρδη προ φόρων διαμορφώθηκαν στα 11,45 εκατ. ευρώ έναντι 11,85 εκατ. ευρώ το 2022, καταγράφοντας μείωση κατά 3,38 %, ενώ τα καθαρά κέρδη μετά από φόρους ανήλθαν σε 10,21 εκατ. ευρώ έναντι 11,58 εκατ. ευρώ, σημειώνοντας μείωση κατά 11,87%.

Αύξηση όγκων και νέα προϊόντα

Όπως αναφέρεται στην οικονομική έκθεση της εταιρείας, οι όγκοι πωλήσεων συνέχισαν και το 2023 την σταθερά αυξητική τους πορεία, «αποδεικνύοντας με τον τρόπο αυτό ότι οι πελάτες μας και οι τελικοί καταναλωτές ενισχύουν σταθερά κάθε έτος την εμπιστοσύνη τους προς την εταιρεία.

Παράλληλα, σημειώνεται ότι οι εργασίες ανάπτυξης νέων προϊόντων ακολούθησαν τις τάσεις της αγοράς, που επέβαλλαν την ανάγκη για έρευνα και ανάπτυξη νέων ή βελτιωμένων προϊόντων, τα συστατικά των οποίων έχουν ιδιαίτερα διατροφικά χαρακτηριστικά ή βελτιωμένη διαθρεπτική σύσταση ή που εμπεριέχουν γευστικούς συνδυασμούς που προτιμώνται από τους καταναλωτές. Συνεχίστηκε επίσης και η έρευνα για την επέκταση της χρήσης ανακυκλώσιμων υλικών συσκευασίας και σε νέα προϊόντα με στόχο τη μείωση ή και εξάλειψη χρήσης μη ανακυκλώσιμων πλαστικών υλικών συσκευασίας.

Νέα γραμμή παραγωγής ψωμιού και ενίσχυση της διεθνούς παρουσίας

Σημαντικό γεγονός για την εταιρεία υπήρξε η έναρξη λειτουργίας στα τέλη του πρώτου εξαμήνου του 2023, της νέας γραμμής παραγωγής ψωμιού στα Οινόφυτα. Πρόκειται για μια σημαντική επένδυση που δημιουργεί μία νέα προοπτική για την επιχείρηση, πλήρως εναρμονισμένη με τις αξίες μας και την συνεχή προσπάθεια βελτίωσης της περιβαλλοντικής μας απόδοσης.

Στις διεθνείς αγορές, και στο πλαίσιο της στρατηγικής των τελευταίων ετών, η εταιρεία ενίσχυσε τη διεθνή παρουσία της εισερχόμενη σε νέες αγορές και ανεβάζοντας έτσι σε 69 τις χώρες στις οποίες έχει σήμερα επεκτείνει τις δραστηριότητές της.

Υπό πίεση και το 2023 η αγορά τροφίμων

Όπως επίσης τονίζεται στην οικονομική έκθεση της βιομηχανίας μπισκότων η αγορά των τροφίμων το 2023 σταθεροποιήθηκε σε σημαντικό βαθμό σε σχέση με το 2022, στη διάρκεια του οποίου είχαν παρατηρηθεί έντονα προβλήματα, με σημαντικότερα αυτά της εφοδιαστικής αλυσίδας και της ενεργειακής κρίσης.

Ωστόσο, οι τιμές πρώτων υλών και υλικών συσκευασίας διατήρησαν την ανοδική τους πορεία και ως εκ τούτου τις πληθωριστικές πιέσεις στην αγορά. Σε αυτό το μακροοικονομικό περιβάλλον, ο κλάδος των τροφίμων βρέθηκε υπό αυξημένη πίεση να προσφέρει προϊόντα υψηλής ποιότητας, συγκρατώντας παράλληλα τις αυξήσεις των τιμών.

Σταθερός ο τιμοκατάλογος το 2023

«Η εταιρεία, σταθερά κοντά στους πελάτες της και τους τελικούς καταναλωτές των προϊόντων της, έχει πάντα στο επίκεντρο της δραστηριότητας της τις αξίες που ενστερνίζεται με συνέπεια εδώ και 100 χρόνια. Σεβασμός στον καταναλωτή, ποιότητα και καινοτομία είναι το τρίπτυχο που για μία ακόμα χρονιά την οδήγησε σε μία επιτυχημένη εμπορική πορεία καθώς μπόρεσε να ανταποκριθεί στις απατήσεις που επιβάλλουν αφενός οι μακροοικονομικές συνθήκες και αφετέρου η προσήλωσή της στη διάθεση ποιοτικών προϊόντων σε λογικές τιμές. Για το λόγο αυτό και, παρά τις αντικειμενικές δυσκολίες, η εταιρεία κράτησε σταθερό τον τιμοκατάλογο της ενώ παράλληλα βελτίωσε περαιτέρω την ποιότητα των προϊόντων της», σημειώνεται.

Υπεύθυνη και συγκρατημένη τιμολογιακή πολιτική και το 2024

Παράλληλα, έχοντας εισέλθει στο 2024, διαπιστώνεται ότι οι αγορές και οι οικονομίες παρουσιάζουν συγκρίσιμα χαρακτηριστικά με αυτά που εμφάνισαν το 2023. Ο πληθωρισμός παραμένει σε σταθερά επίπεδα και οι τιμές των πρώτων και βοηθητικών υλικών εμφανίζουν αυξητική τάση, με προοπτική να εξακολουθήσουν την ανοδική τους πορεία.

«Η εταιρεία αντιμετωπίζει την κατάσταση αυτή εφαρμόζοντας, όπως και στο παρελθόν, μια συνετή, υπεύθυνη και συγκρατημένη τιμολογιακή πολιτική, χωρίς συμβιβασμούς στην ποιοτική αρτιότητα των προϊόντων, με βασικό στόχο να είναι πάντα αντάξια της εμπιστοσύνης που διαχρονικά της επιδεικνύει το καταναλωτικό της κοινό», αναφέρεται, τέλος, στις οικονομικές καταστάσεις της ιστορικής εταιρείας.

Μια ιστορία γεμάτη μυρωδιές και γεύσεις...

Το πρώτο μπισκότο μοσχοβόλησε στον φούρνο του σπιτιού της οικογένειας Παπαδοπούλου στην Κωνσταντινούπολη και σφραγίστηκε με μια απλή ξύλινη σφραγίδα…

Το 1922, με τη Μικρασιατική καταστροφή, ο Ευάγγελος Παπαδόπουλος με τη μητέρα του και τα αδέλφια του επιβιβάζονται σε πλοίο με προορισμό το λιμάνι του Πειραιά. Το πλοίο έδεσε στον Πειραιά και η οικογένεια επέλεξε να κάτσει σε ένα καφενείο να ξεκουραστεί, όταν τους περίμενε μια έκπληξη. Πληροφορήθηκαν ότι στην Ελλάδα τα μπισκότα δεν ήταν γνωστά. Και έτσι γεννήθηκε η ιδέα να διαδώσουν στην Ελλάδα τη μεγάλη τους αγάπη, την τέχνη του μπισκότου!

Η οικογένεια εγκαθίσταται σε προσφυγική πολυκατοικία κοντά στο Λυκαβηττό. Μητέρα και παιδιά αγοράζουν έναν μικρό φούρνο και ξεκινούν πάλι τη γνωστή τέχνη. Η μητέρα ζυμώνει και ψήνει τα Πτι-Μπερ, τα παιδιά τα πουλούν χύμα.

Το 1930, το 1931 και το 1935 κυκλοφορούν για πρώτη φορά οι τρεις από τις σημαντικότερες μάρκες της εταιρείας: Τα Μιράντα, τα Γεμιστά και Cream Crakers που θα αγαπηθούν από όλες τις ελληνικές οικογένειες.

Το 1938, έτος σταθμός, η βιοτεχνία εγκαθίσταται στο πρώτο της μικρό εργοστάσιο στην Αθήνα στην οδό Θεσσαλονίκης, στη γέφυρα Πουλοπούλου και αγοράζονται μηχανήματα ελληνικής κατασκευής για τις ανάγκες της παραγωγής.

Καθώς αργότερα η Ελλάδα μπαίνει στη δίνη του πολέμου, ένα προϊόν της εταιρείας, πρόδρομος των Cream Crackers, καταναλώνεται από τον ελληνικό στρατό ως ξηρά τροφή, ενώ το 1941 η επιχείρηση επιτάσσεται από τους Γερμανούς και παράγει μπισκότα για τους στρατιώτες των κατακτητών.

Η νέα εποχή εγκαινιάζεται το 1957 όταν ανοίγει το πρώτο μεγάλο και σύγχρονο εργοστάσιο της εταιρείας στην Πέτρου Ράλλη, ενώ το 1972 σχεδιάζεται το γνωστό μέχρι σήμερα σήμα της εταιρείας, που συμπληρώνεται από τις φιγούρες των τεσσάρων παιδιών του Ευάγγελου Παπαδόπουλου. Το 1978 η εταιρεία λανσάρει το Caprice, το οποίο θα αποτελέσει και τη ναυαρχίδα των εξαγωγών της εταιρείας, ενώ το 1989 ακολουθεί η δυναμική είσοδος της εταιρείας στην κατηγορία των αρτοσκευασμάτων, με τα παξιμαδάκια Krispies.

Το 1995 η κόρη του Ευάγγελου Παπαδόπουλου, Ιωάννα Παπαδοπούλου, αναλαμβάνει και επίσημα το τιμόνι της εταιρείας. Το 2002 φεύγει από τη ζωή σε ηλικία 93 ετών ο ιδρυτής της βιομηχανίας, Ευάγγελος Παπαδόπουλος, αφήνοντας πίσω του μια εταιρεία που ευημερεί. Το 2007 εισέρχονται στο Διοικητικό Συμβούλιο οι δυο γιοι της Ιωάννας Παπαδοπούλου, Κωνσταντίνος και Ευάγγελος Αργυρόπουλος.

Το 2008 η εταιρεία λανσάρει τη σειρά «χωρίς ζάχαρη, ενώ το 2013 επεκτείνεται και στην αγορά του συσκευασμένου ψωμιού.

Σήμερα η εταιρεία διαθέτει τέσσερα εργοστάσια σε Ταύρο, Θεσσαλονίκη, Βόλο και Οινόφυτα και τρία κέντρα διανομής σε Ασπρόπυργο, Θεσσαλονίκη και Βόλο.

Στα τέλη, δε, του 2023 απασχολούσε 1.607 άτομα προσωπικό, αριθμός σημαντικά αυξημένος έναντι του 2022, όπου απασχολούνταν 1.490 άτομα.

Ακολουθήστε το insider.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις από την Ελλάδα και τον κόσμο.

Διαβάστε ακόμη

ΧΗΤΟΣ: Αύξηση πωλήσεων 24% το 2023 - Στρατηγικές συμφωνίες και επενδύσεις το 2024

PepsiCo: Σχεδιάζει την επαναφορά του 60% της παραγωγής αναψυκτικών στην Ελλάδα και στοχεύει στη HORECA

BEST OF LIQUID MEDIA

gazzetta
gazzetta reader insider insider