Μία νέα υπηρεσία ηλεκτρονικού εμπορίου χαμηλού κόστους εγκαινιάζει η Amazon.com για συγκεκριμένους πελάτες στις Ηνωμένες Πολιτείες, δίνοντάς τους την επιλογή προϊόντων με αξία μάξιμουμ 20 δολάρια ή λιγότερο, όπως ανακοίνωσε ο κολοσσός του e-commerce την Τετάρτη στην προσπάθεια του να αντιμετωπίσει τις κινεζικές εταιρείες Shein και Temu.
Η νέα υπηρεσία, που ονομάζεται Amazon Haul, βρίσκεται αυτή τη στιγμή σε έκδοση beta και είναι διαθέσιμη στην εφαρμογή. Οι πελάτες θα μπορούν να την χρησιμοποιήσουν αφού κάνουν update στην εφαρμογή αγορών.
Τον Αύγουστο, ο διευθύνων σύμβουλος της Amazon, Andy Jassy, δήλωσε ότι οι μέσες τιμές πώλησης πέφτουν καθώς οι πελάτες έχουν στραφεί σε φθηνότερα είδη και αγόραζαν περισσότερο βασικά προϊόντα.
Η εταιρεία αναφέρει ότι η πλειονότητα των προϊόντων θα κοστίζει 10 δολάρια ή λιγότερο, με μερικά να κοστίζουν μόλις 1 δολάριο.
Η νέα υπηρεσία προσφέρει δωρεάν αποστολή για παραγγελίες άνω των 25 δολαρίων. Διαφορετικά χρεώνει 3,99 δολάρια.
Σε αντίθεση με το πρότυπο παράδοσης δύο ημερών του Amazon Prime, οι παραγγελίες Haul θα χρειάζονται έως και δύο εβδομάδες για να φτάσουν στο αγοραστή, αφού τα προϊόντα αποστέλλονται απευθείας από τους κατασκευαστές.