Στην απομείωση της δραστηριότητάς της στον τομέα του χάλυβα κατά επιπλέον 1 δισ. ευρώ προχώρησε η Thyssenkrupp επικαλούμενη ζοφερές προοπτικές του κλάδου καθώς η μειωμένη ζήτηση και ο ανταγωνισμός της Ασίας, επιβαρύνουν την ανταγωνιστικότητα της γερμανικής βιομηχανίας.
Σύμφωνα με το CNBC, η Thyssenkrupp κατέγραψε προσαρμοσμένα κέρδη προ φόρων και τόκων ύψους 151 εκατ. ευρώ στο τέταρτο τρίμηνο, υπερβαίνοντας τις εκτιμήσεις ης Visible Alpha για 120 εκατ. ευρώ.
Για το σύνολο του οικονομικού έτους που έληξε στις 30 Σεπτεμβρίου, η εταιρεία εμφάνισε καθαρή ζημία ύψους 1,5 δισ. ευρώ, έναντι 2 δισ. ευρώ το προηγούμενο έτος.
«Όσον αφορά τα κύρια στρατηγικά μας ζητήματα, το τρέχον οικονομικό έτος θα είναι έτος αποφάσεων – ειδικά για τη Steel Europe και τα Marine Systems. Παράλληλα, επιδιώκουμε να βελτιώσουμε περαιτέρω τις επιδόσεις όλων των επιχειρήσεών μας και να αξιοποιήσουμε καλύτερα τις ευκαιρίες που παρουσιάζει ο πράσινος μετασχηματισμός»», ανέφερε ο διευθύνων σύμβουλος Miguel Lopez.
Η Thyssenkrupp, η οποία κατασκευάζει υποβρύχια και εξαρτήματα αυτοκινήτων παράλληλα με την παραγωγή χάλυβα, εξετάζει το ενδεχόμενο να προχωρήσει στην πώληση της Marine Systems και εξακολουθεί να διαπραγματεύεται με τη γερμανική κυβέρνηση σχετικά με την κρατική συμμετοχή.