Η KPMG ανακοίνωσε την Τετάρτη ότι θα δαπανήσει 100 εκατομμύρια δολάρια τα επόμενα τέσσερα χρόνια για να ενισχύσει τις επιχειρηματικές υπηρεσίες τεχνητής νοημοσύνης της μέσω μίας συνεργασίας με το Google Cloud της Alphabet.
Μέρος των χρημάτων θα δαπανηθεί για πληρωμές απευθείας στην Google, αν και το μεγαλύτερο μέρος θα δαπανηθεί σε in-house προσπάθειες αξιοποίησης των προϊόντων της Google, όπως ανέφερε σε συνέντευξή του στο Reuters ο Στιβ Τσέις, αντιπρόεδρος AI και καινοτομίας για την KPMG.
Αυτό περιλαμβάνει την ανάπτυξη "ΑΙ agents", πειραματικά συστήματα που λειτουργούν με GPT-4 και εκτελούν πιο σύνθετες προσωπικές και επαγγελματικές εργασίες όταν τους δίνεται εντολή από άνθρωπο, χωρίς να χρειάζεται στενή επίβλεψη, αλλά και την εκπαίδευση του εργατικού δυναμικού της εταιρείας για να γίνει επιδέξια επάνω στην συγκεκριμένη τεχνολογία.
Ενώ η Wall Street περιμένει από τον τεχνολογικό κλάδο να επιδείξει αποδόσεις ανάλογες με τα δισεκατομμύρια σε κεφαλαιουχικές δαπάνες που διοχετεύει στην τεχνητή νοημοσύνη, οι πάροχοι επαγγελματικών υπηρεσιών έχουν γίνει ένας από τους πρώτους επιχειρηματικούς δικαιούχους της τεχνολογίας, καθώς οι μεγάλες επιχειρήσεις ζητούν βοήθεια από λογιστικές και συμβουλευτικές εταιρείες για την εφαρμογή AI μέσα στις εταιρείες και τις προσφορές προϊόντων τους.
Ο Τσέις επικαλέστηκε μια δημοσκόπηση της KPMG σε ηγέτες επιχειρήσεων, η οποία διαπίστωσε ότι περίπου το 50% των ερωτηθέντων οργανισμών σχεδίαζε να δαπανήσει 100 εκατομμύρια δολάρια σε πρωτοβουλίες τεχνητής νοημοσύνης τους επόμενους 12 μήνες και περίπου το 20% σχεδίαζε να δαπανήσει τουλάχιστον 250 εκατομμύρια δολάρια.
Τα bookings για τις υπηρεσίες που σχετίζονται με το Google Cloud της KPMG έχουν αυξηθεί 10 φορές τα τελευταία δύο χρόνια, είπε ο Τσέις.
Τον Ιούλιο του 2023 η KPMG ανακοίνωσε δέσμευση 2 δισεκατομμυρίων δολαρίων για πέντε χρόνια για την επέκταση των υπηρεσιών τεχνητής νοημοσύνης και cloud μέσω της Microsoft.
Ο πρόεδρος εσόδων της Google για το τμήμα cloud της, Ματ Ρένερ, δήλωσε στο Reuters ότι η εταιρεία δίνει έμφαση στη συνεργασία με εταιρείες συμβούλων ως μέρος της στρατηγικής ανάπτυξης του cloud. Τα κέρδη του τρίτου τριμήνου της εταιρείας τον Οκτώβριο οφείλονται εν μέρει στην ώθηση κατά 35% στις πωλήσεις στο cloud.