Μειωμένες ήταν οι παραδόσεις αεροσκαφών της Boeing τον Νοέμβριο, η οποία παρήγαγε 13 εμπορικά αεροσκάφη, λιγότερα από το ένα τέταρτο των 56 αεροπλάνων που παρήχθησαν ένα χρόνο νωρίτερα, όπως ανακοίνωσε η αμερικανική εταιρεία.
Σύμφωνα με το Reuters, τον Οκτώβριο η εταιρεία παρέδωσε 14 αεροσκάφη, όταν το μεγαλύτερο μέρος της παραγωγής ήταν κλειστό λόγω της απεργίας διαρκείας 7 εβδομάδων των εργαζομένων, η οποία έληξε στις 5 Νοεμβρίου.
Οι παραδόσεις του Νοεμβρίου περιλάμβαναν εννέα 737, δύο φορτηγά αεροσκάφη 777 και δύο 787-9, σύμφωνα με την εταιρεία. Η United Airlines παρέλαβε τρία αεροσκάφη, συμπεριλαμβανομένων δύο 737 MAX και ενός 787. Συγκριτικά, μετά τη λήξη της τελευταίας απεργίας της Boeing τον Νοέμβριο του 2008, η εταιρεία παρέδωσε τέσσερα αεροσκάφη τον ίδιο μήνα.
Η εταιρεία έκλεισε 49 ακαθάριστες παραγγελίες κατά τη διάρκεια του μήνα με 14 ακυρώσεις, συμπεριλαμβανομένων 34 737 και 15 767 για το πρόγραμμα KC-46 της Πολεμικής Αεροπορίας των ΗΠΑ. Η γερμανική TUI ακύρωσε παραγγελίες για 14 αεροσκάφη και αντ' αυτού θα μισθώσει τα αεροσκάφη από την BOC Aviation, με αποτέλεσμα την καθαρή προσθήκη 20 νέων παραγγελιών 737 MAX.
Μέχρι σήμερα, η Boeing έχει κλείσει 427 ακαθάριστες παραγγελίες και 370 καθαρές παραγγελίες μετά τις ακυρώσεις.
Την περασμένη εβδομάδα, η Boeing ξανάρχισε την παραγωγή του best-seller αεροσκάφους της 737 Max. Η επαναφορά της γραμμής παραγωγής του 737 MAX αποτελεί μια προσπάθεια για την ανάκαμψη της βαριά χρεωμένης αεροπορικής εταιρείας. Στόχος της είναι να παράγει 38 αεροπλάνα το μήνα.
Ωστόσο, η εταιρεία τελεί υπό αυστηρή εποπτεία από την Ομοσπονδιακή Υπηρεσία Πολιτικής Αεροπορίας των ΗΠΑ, καθώς ένα περιστατικό, όπου ένα πώμα πόρτας εξερράγη από ένα σχεδόν καινούργιο 737 MAX 9 της Alaska Airlines κατά τη διάρκεια μιας πτήσης τον Ιανουάριο, προκάλεσε αντιδράσεις.
Η εταιρεία σχεδιάζει να συνεχίσει την παραγωγή των 767, 777 και 777X στο Έβερετ «τις επόμενες ημέρες», ανέφερε η Boeing σε ανακοίνωσή της. Η παραγωγή του Boeing 787 στη Νότια Καρολίνα δεν επηρεάστηκε από την απεργία.