Στην πώληση των πολυκαταστημάτων Intime στην εταιρεία ένδυσης Youngor έναντι 1,02 δισ. δολάρια θα προχωρήσει η Alibaba, καθώς ο κολοσσός του λιανικού εμπορίου προσπαθεί να αναδιαρθρώσει το χαρτοφυλάκιό του για να επικεντρωθεί στην κύρια λειτουργία του, το e-commerce.
Η Alibaba ανέφερε σε μια κατάθεση στο Χρηματιστήριο του Χονγκ Κονγκ ότι αυτή τη στιγμή κατέχει περίπου το 99% του μετοχικού κεφαλαίου στην Intime και τα αναμενόμενα ακαθάριστα έσοδα στην Alibaba από την πώληση Intime είναι περίπου 7,4 δισεκατομμύρια γιουάν.
Ωστόσο όπως ανακοίνωσε η Alibaba αναμένει να καταγράψει ζημιές περίπου 1,28 δισ. δολάρια ως αποτέλεσμα της πώλησης της Intime. Το 2014, η Alibaba επένδυσε 692 εκατομμύρια δολάρια στην εισηγμένη στο Χονγκ Κονγκ Intime ως μέρος των προσπαθειών της να επεκτείνει τις δραστηριότητές της από το διαδίκτυο.
Η κίνηση πώλησης ήρθε επίσης αφού η Alibaba ανέλαβε μια τεράστια εταιρική αναδιάρθρωση το 2023 που την οδήγησε να χωριστεί σε έξι επιχειρηματικούς ομίλους και να στραφεί στις μονάδες ηλεκτρονικού εμπορίου και cloud.
Η Alibaba αποκάλυψε τον περασμένο μήνα ένα σχέδιο για την ενσωμάτωση των εγχώριων κινεζικών και διεθνών πλατφορμών ηλεκτρονικού εμπορίου της σε μια ενιαία επιχειρηματική μονάδα για πρώτη φορά, καθώς αντιμετωπίζει αυξανόμενο ανταγωνισμό από εμπόρους λιανικής γνωστούς για τα μεγάλα εκπτωτικά προϊόντα τους, στην εσωτερική αλλά και εξωτερική αγορά.
Αντίπαλες πλατφόρμες όπως οι Pinduoduo και Temu, μαζί με το Douyin και το TikTok της ByteDance, έχουν εντείνει τον ανταγωνισμό για την Alibaba.