Τίτλοι τέλους πέφτουν για την Tupperware στην Ελλάδα, όπως εδώ και καιρό έχει γράψει το insider.gr καθώς σύμφωνα με τη σχετική ανακοίνωση που δημοσιεύθηκε στα social media την Παρασκευή, η εταιρεία θα είναι σε θέση να δέχεται παραγγελίες για αγορά των προϊόντων της μέχρι και την 8η Ιανουαρίου 2025.
«Σήμερα μοιραζόμαστε μαζί σας μία πολύ δύσκολη ανακοίνωση. Ως Tupperware Ελλάδος, στα πλαίσια των ευρύτερων αποφάσεων που έχουν ληφθεί από τη μητρική εταιρεία για όλες τις χώρες της Ευρώπης- αποφάσεις που καλούμαστε και εμείς με τη σειρά μας να ακολουθήσουμε- θα θέλαμε να σας ενημερώσουμε ότι θα είμαστε σε θέση να δεχόμαστε παραγγελίες για αγορά των προϊόντων της εταιρείας μέχρι και την 8η Ιανουαρίου 2025», τονίζει.
«Δεν είμαστε απλώς ένα brand, είμαστε ένα σύμβολο τρόπου ζωής και αλληλεγγύης», αναφέρει μεταξύ άλλων η ανακοίνωση. Η Tupperware ήρθε στην Ελλάδα το 1964 και τρία χρόνια μετά ξεκίνησε η λειτουργία του εργοστασίου στη Θήβα…
Σύμφωνα με τις τελευταίες δημοσιευμένες καταστάσεις, το 2021 ο κύκλος εργασιών της Tupperware Hellas ανήλθε στα 45,28 εκατ. ευρώ, από 40,78 εκατ. ευρώ το 2020, με τα κέρδη προ τόκων και φόρων να διαμορφώνονται στα 2,08 εκατ. ευρώ από 857 χιλ. ευρώ έναν χρόνο νωρίτερα και τα κέρδη προ φόρων στα 2,01 εκατ. ευρώ έναντι 805 χιλ. ευρώ. Για τη χρήση 2021, τα καθαρά κέρδη της εταιρείας που εδρεύει στο δήμο Αθηναίων και ελέγχεται κατά 100% από την Tupperware Nederland BV που εδρεύει στην Ολλανδία, ανήλθαν στα 1,35 εκατ. ευρώ από 470 χιλ. ευρώ το 2020.
Όλα άρχισαν από ένα μικρό μπολ
Τα προϊόντα με το όνομα Tupperware έκαναν την εμφάνιση τους το 1946, επηρεάζοντας καθοριστικά τον τρόπο ζωής για εκατομμύρια νοικοκυριά ανά την υφήλιο. Το πρώτο προϊόν που παρουσίασε ο Earl Tupper ήταν το Wonderlier Bowl το οποίο πωλείται ακόμη και σήμερα σε διάφορα χρώματα και μεγέθη. Ήταν ένα μπολ που πλεονεκτούσε έναντι όλων των άλλων δοχείων για φαγητό αφού ήταν ελαφρύτερο, δεν έσπαγε όπως τα γυάλινα ή τα κεραμικά και κυρίως συνοδευόταν από ένα υδατοστεγές και αεροστεγές κάλυμμα.
Το 1946 ο Earl Tupper παρουσίασε το αεροστεγές κάλυμμά του, το οποίο βοηθούσε το φαγητό να μην ξεραίνεται και να μην χάνει τη γεύση και το άρωμα του μέσα στο ψυγείο. Παρά την επανάσταση που έφερνε, το νέο προϊόν δεν είχε ικανοποιητικές πωλήσεις στα σούπερ μάρκετ αφού οι καταναλωτές χρειάζονταν μία επίδειξη για να καταλάβουν τις χρήσεις και τη λειτουργία του.
Η επίδειξη κατ’ οίκον
Τελικά το 1948 η Tupperware παρουσίασε έναν εντελώς νέο τρόπο προσέγγισης του καταναλωτή με κατ’ οίκον επιδείξεις. Οι επιδείξεις βοήθησαν δραματικά την αύξηση των πωλήσεων αφού ήταν πλέον εύκολο για τον καταναλωτή να αντιληφθεί τα προτερήματα των Tupperware. Ήταν μάλιστα τόσο πετυχημένες που το 1951 αποσύρει τα προϊόντα από τα ράφια των σούπερ μάρκετ και συνεχίζει να τα πουλάει μόνο με κατ’ οίκον επιδείξεις. Τον ρόλο των συνεργατών που πραγματοποιούσαν τις κατ’ οίκον επιδείξεις ανέλαβαν κυρίως γυναίκες.