Καλύτερες από ότι αναμενόταν ήταν οι πωλήσεις της Kering για το δ' τρίμηνο του 2024, καταγράφοντας ωστόσο πτώση σε ετήσια βάση, λόγω της μειωμένης ζήτησης για το brand πολυτελών ειδών Gucci. Παρ' όλα αυτά, η αυξημένη κινητικότητα στις αγορές της Κίνας και των ΗΠΑ, αναπτέρωσε τις ελπίδες των επενδυτών για το μέλλον.
Οι πωλήσεις του γαλλικού ομίλου μόδας, που περιλαμβάνει επιπλέον τα εμπορικά σήματα των Bottega Veneta, Balenciaga και Alexander McQueen σημείωσαν πτώση 12% το δ' τρίμηνο στα 4,39 δισ. ευρώ, ελαφρά πάνω από τις προσδοκίες για 4,29 δισ. ευρώ της LSEG.
Οι πωλήσεις της Gucci που αντιπροσωπεύουν περίπου το 50% των εσόδων ολόκληρου του ομίλου υποχώρησαν 24% σε ετήσια βάση για το τρίμηνο στα 1,92 δισ. δολάρια.
Τα λειτουργικά έσοδα για το έτος ανήλθαν στα 2,55 δισ. ευρώ, σύμφωνα με τις αναθεωρημένες προβλέψεις του ομίλου τον Οκτώβριο, αλλά σχεδόν στο μισό των 4,75 δισ. ευρώ που είχε επιτευχθεί το 2023.
«Σε μια δύσκολη χρονιά, επιταχύναμε τον μετασχηματισμό αρκετών οίκων μας και κινηθήκαμε αποφασιστικά για να ενισχύσουμε την υγεία και την θελκτικότητα των εμπορικών σημάτων μας μακροπρόθεσμα» ο πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος Φρανσουά Πινό.
Η Kering επιπλέον, εμφάνισε μια μικρή βελτίωση στις πωλήσεις στην Ασία και τη Βόρεια Αμερική στις μάρκες Gucci, Yves Saint Laurent και Bottega Veneta, αλλά δεν παρείχε λεπτομέρειες για συγκεκριμένες αγορές.