Famar: Νέα στρατηγική συνεργασία με τη Septona για προϊόντα προσωπικής περιποίησης και υγιεινής

Newsroom
Viber Whatsapp
Μοιράσου το
Famar: Νέα στρατηγική συνεργασία με τη Septona για προϊόντα προσωπικής περιποίησης και υγιεινής
Tο Κέντρο Διανομής της Famar στη Θήβα για την αποθήκευση και διανομή του προϊοντικού της χαρτοφυλακίου επέλεξε η Septona, με τις δύο εταιρείες να προχωρούν σε νέα στρατηγική συνεργασία.

Tο Κέντρο Διανομής της Famar στη Θήβα για την αποθήκευση και διανομή του προϊοντικού της χαρτοφυλακίου επέλεξε η Septona, με τις δύο εταιρείες να προχωρούν σε νέα στρατηγική συνεργασία.

Σύμφωνα με τη σχετική ανακοίνωση, η συμφωνία αυτή ενισχύει περαιτέρω το αποτύπωμα της Famar στην ελληνική αγορά και επιβεβαιώνει τον στρατηγικό της ρόλο στην αλυσίδα εφοδιασμού προϊόντων φαρμακευτικής και καθημερινής υγιεινής. Σήμερα, το Κέντρο Διανομής της Famar καλύπτει ήδη πάνω από το 60% της εγχώριας αγοράς, αποτελώντας το μεγαλύτερο εξειδικευμένο logistics hub για φαρμακευτικά και καλλυντικά προϊόντα στην Ελλάδα.

Ανταποκρινόμενη στις αυξημένες απαιτήσεις της συνεργασίας, η Famar προχωρά σε σημαντική επένδυση για την επέκταση του Κέντρου Διανομής της στη Θήβα, με την προσθήκη πέντε νέων υπερσύγχρονων Modules, που έχουν σχεδιαστεί με βάση τα υψηλότερα πρότυπα της φαρμακευτικής βιομηχανίας. Η επέκταση αυτή θα προσθέσει 10.000 τ.μ. αποθηκευτικού χώρου και 17.300 νέες παλετοθέσεις, ενισχύοντας σημαντικά τις δυνατότητες αποθήκευσης και διαχείρισης.

Παράλληλα, η Famar προχωρά σε ενίσχυση του στόλου διανομής με σύγχρονα φορτηγά εξοπλισμένα με τεχνολογία τηλεματικής, που επιτρέπουν την παρακολούθηση των μεταφορών σε πραγματικό χρόνο, διασφαλίζοντας ανώτατες προδιαγραφές ασφάλειας και ποιότητας, καθώς και ακόμη μεγαλύτερη γεωγραφική κάλυψη.

Με σταθερή δέσμευση στη βιωσιμότητα, η Famar σχεδιάζει την εγκατάσταση φωτοβολταϊκών πάνελ που θα υποστηρίξουν τη λειτουργία των πέντε νέων Modules στο Κέντρο Διανομής της στη Θήβα, ενισχύοντας περαιτέρω το περιβαλλοντικό της αποτύπωμα. Το Κέντρο έχει ήδη λάβει την Gold Πιστοποίηση LEED (Leadership in Energy and Environmental Design), έναν παγκόσμια αναγνωρισμένο δείκτη επιδόσεων βιωσιμότητας και περιβαλλοντικής υπευθυνότητας. Παράλληλα, η Famar διακρίθηκε με Χρυσό Μετάλλιο από την EcoVadis για το 2025 – έναν από τους εγκυρότερους διεθνείς οργανισμούς αξιολόγησης εταιρικής βιωσιμότητας. Η EcoVadis αξιολογεί περισσότερες από 130.000 επιχειρήσεις παγκοσμίως σε τέσσερις βασικούς πυλώνες: Περιβάλλον, Εργασιακές Πρακτικές & Ανθρώπινα Δικαιώματα, Ηθική και Βιώσιμες Προμήθειες. Η διάκριση με Χρυσό Μετάλλιο τοποθετεί τη FAMAR στο κορυφαίο 5% των εταιρειών που αξιολογούνται διεθνώς.

Τα νέα πέντε Modules στο Κέντρο Διανομής είναι πλήρως εναρμονισμένα με τις αρχές αειφορίας της Famar, ενσωματώνοντας σύγχρονες πρακτικές ενεργειακής απόδοσης και οικολογικού σχεδιασμού, και αποτελούν συνέχεια της μακρόπνοης στρατηγικής της εταιρείας για υπεύθυνη και βιώσιμη ανάπτυξη.

Ο Απόστολος Σαγιάκος, Διευθύνων Σύμβουλος της Famar ABE, δήλωσε: «Είμαστε ιδιαίτερα χαρούμενοι για την έναρξη της συνεργασίας μας με τη Septona – μια ελληνική εταιρεία με εξαιρετική δυναμική και διεθνή αναγνώριση. Η επιλογή του Κέντρου Διανομής μας στη Θήβα αποτελεί επιβεβαίωση της αξιοπιστίας, της τεχνογνωσίας και της επιχειρησιακής αριστείας της FAMAR στη διαχείριση προϊόντων υψηλών απαιτήσεων. Με προηγμένες υποδομές και μια αφοσιωμένη ομάδα επαγγελματιών, συνεχίζουμε να προσφέρουμε υπηρεσίες υψηλής προστιθέμενης αξίας, υποστηρίζοντας ενεργά την ανάπτυξη των συνεργατών μας».

Η Βάσω Ευαγγελίου, Αντιπρόεδρος της Septona, δήλωσε: «H νέα μας συνεργασία με την εταιρεία FAMAR εξυπηρετεί απόλυτα τη στρατηγική μας για συνεχή βελτίωση της Εφοδιαστικής μας Αλυσίδας, η οποία αποτελεί έναν από τους σημαντικούς πυλώνες εξυπηρέτησης και φροντίδας των πελατών μας. Η εταιρεία Septona, μία 100% Ελληνική οικογενειακή επιχείρηση, τα τελευταία χρόνια επενδύει δυναμικά σε παραγωγικές μονάδες αλλά και σε ανθρώπινο δυναμικό, με σκοπό την παραγωγή ποιοτικών προϊόντων προσωπικής περιποίησης και φροντίδας. Σκοπεύει δε στο άμεσο μέλλον να επεκτείνει τις προϊοντικές της κατηγορίες, ικανοποιώντας τις ανάγκες των καταναλωτών στην Ελλάδα αλλά και στο εξωτερικό, που δείχνουν όλο και περισσότερο την προτίμησή τους στο brand Septona. Αυτή η ανάπτυξη, μας οδηγεί σε νέες συνεργασίες με δυναμικές και καινοτόμες εταιρείες, οι οποίες μπορούν να ταυτιστούν και να εξυπηρετήσουν το όραμά μας».

Ακολουθήστε το insider.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις από την Ελλάδα και τον κόσμο.

Διαβάστε ακόμη

Pepco: Πώς προχωρά η επέκταση του δικτύου - Τα νέα καταστήματα

Ακίνητα/Τουρισμός: «Βουλιάζουν» 10 ηπειρωτικοί προορισμοί για το Πάσχα - Τιμές και διαθεσιμότητα

gazzetta
gazzetta reader insider insider