Pepco: Πώς προχωρά η επέκταση του δικτύου - Τα νέα καταστήματα

Μαρίνα Φούντα
Viber Whatsapp
Μοιράσου το
Pepco: Πώς προχωρά η επέκταση του δικτύου - Τα νέα καταστήματα
Ανεβάζουν στροφές τα σχέδια επέκτασης του δικτύου της πολωνικής αλυσίδας ένδυσης και ειδών σπιτιού.

Ακόμη πιο ψηλά θέτει τον πήχη της ανάπτυξής της στην Ελλάδα η πολωνική αλυσίδα ένδυσης και ειδών σπιτιού Pepco - γνωστή σε πολλούς ως το αντίπαλο δέος της Jumbo - ποντάροντας σε ακόμη περισσότερα σημεία πώλησης στην εγχώρια αγορά και διεκδικώντας ακόμη μεγαλύτερες ευκαιρίες εδραίωσής της στον ελληνικό χάρτη του λιανεμπορίου.

Έχοντας συμπληρώσει 2,5 περίπου χρόνια παρουσίας στην ελληνική αγορά, η Pepco διατηρεί αισίως περισσότερα από 40 καταστήματα στη χώρα μας, ενώ στόχος της είναι έως το τέλος του 2025 να διαθέτει ένα δίκτυο συνολικά 69 καταστημάτων στην Ελλάδα.

Εδώ και μερικά χρόνια, άλλωστε, ολοένα και περισσότερες ξένες αλυσίδες που δραστηριοποιούνται κυρίως στον κλάδο της low cost ένδυσης, πραγματοποιούν «απόβαση» στην ελληνική αγορά, αναπτύσσοντας καταστήματα απ’ άκρη σ’ άκρη στη χώρα.

Τα νέα καταστήματα

Από τις αρχές του 2025, η πολωνική αλυσίδα άνοιξε συνολικά πέντε νέα καταστήματα στην Ελλάδα και δη από δύο σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη, καθώς και ένα στο Αγρίνιο.

Ειδικότερα, στις 25 Ιανουαρίου άνοιξε ένα κατάστημα στους Αμπελόκηπους Θεσσαλονίκης (28ης Οκτωβρίου 118), ενώ ακολούθησαν τέσσερα νέα σημεία πώλησης μέσα στον Μάρτιο. Στις 4 Μαρτίου άνοιξε κατάστημα Pepco στον Εύοσμο Θεσσαλονίκης (28ης Οκτωβρίου 14), ενώ στις 6 Μαρτίου και 7 Μαρτίου άνοιξαν δύο νέα καταστήματα στην Αθήνα και δη στον Ταύρο (25ης Μαρτίου 26) και στη Λεωφόρο Θηβών (Λ. Θηβών 274), αντίστοιχα.

Στα μέσα Μαρτίου και συγκεκριμένα στις 14 του μήνα η πολωνική αλυσίδα «έφτασε» και στο Αγρίνιο, ανοίγοντας κατάστημα στην οδό Αρχιμήδη.

Ήταν Οκτώβριος του 2022 όταν το πρώτο κατάστημα Pepco άνοιξε τις πύλες του στην Αθήνα και συγκεκριμένα στο Piraeus Retail Park της Trade Estates ΑΕΕΑΠ του ομίλου Fourlis. Από τότε, η επέκταση του δικτύου καταστημάτων της πολωνικής αλυσίδας κρίνεται εντυπωσιακή, ενώ μόλις μέσα στους πρώτους 12 μήνες δραστηριοποίησής της στην Ελλάδα είχε ανοίξει συνολικά 22 καταστήματα.

Μειωμένες τιμές σε πάνω από 60 κατηγορίες προϊόντων

Στο μεταξύ, η νέα καμπάνια της Pepco που βρίσκεται ήδη σε εξέλιξη σε όλα τα καταστήματα της αλυσίδας φέρνει χαμηλότερες τιμές για εκατοντάδες προϊόντα ένδυσης και ειδών σπιτιού.

Πλέον οι επισκέπτες των καταστημάτων Pepco δεν χρειάζεται να ψάχνουν στα ράφια για τις καλύτερες προσφορές. Χάρη στην κίτρινη σήμανση «Οι Χαμηλότερες τιμές της Pepco», μπορούν να βρουν εύκολα και γρήγορα τις πιο προσιτές επιλογές σε κάθε ομάδα προϊόντων. Στα προϊόντα με την ειδική σήμανση συμπεριλαμβάνονται ρούχα και είδη σπιτιού, όπως κλασικά βαμβακερά T-shirts, γυναικεία κολάν, παιδικά κορμάκια από οργανικό βαμβάκι, σαπουνάκια, σετ με βαζάκια μπαχαρικών, σετ δοχείων φαγητού και πετσέτες κουζίνας και μπάνιου κ.α. Η καμπάνια θα διαρκέσει έως τις 30 Απριλίου 2025.

Η ιστορία του Πολωνού retailer

Η πολωνική αλυσίδα εκπτωτικών καταστημάτων με έδρα το Πόζναν, μέσα σε μόλις 20 χρόνια κατάφερε να κατακτήσει την Ευρώπη, διαθέτοντας πλέον ένα δίκτυο περισσότερων από 3.800 καταστημάτων.

Ο όμιλος ιδρύθηκε το 1999, ενώ τα πρώτα καταστήματα Pepco - 14 συνολικά - έκαναν την εμφάνισή τους το 2004 στις μεγαλύτερες πόλεις της Πολωνίας. Από τότε η ανάπτυξη είναι συνεχής, με την εταιρεία να συμπληρώνει μέσα σε μόλις τρία χρόνια (2007) 100 καταστήματα.

Το μοντέλο λειτουργίας ξεπέρασε αρκετά σύντομα τα πολωνικά σύνορα, καθώς το 2013 ανοίγουν καταστήματα Pepco σε Τσεχία και Σλοβακία. Ένα χρόνο αργότερα, τα 500 καταστήματα είναι γεγονός, ενώ το 2015 η εταιρεία επεκτείνεται σε Ρουμανία και Ουγγαρία.

Το 2016 το δίκτυο φτάνει τα 1.000 καταστήματα ενώ την περίοδο 2017-2019 τα Pepco ταξιδεύουν σε Κροατία, Σλοβενία, Λιθουανία, Λετονία, Εσθονία και Βουλγαρία. Το 2020 η «απόβαση» συνεχίζεται σε Ιταλία και Σερβία, με την εταιρεία να γιορτάζει ταυτόχρονα τα εγκαίνια του χιλιοστού καταστήματός της στην Πολωνία. Ακολούθησε η επέκταση του δικτύου σε Ισπανία, Αυστρία, Γερμανία, Πορτογαλία, ενώ το 2022 η αλυσίδα έκανε την εμφάνισή της και στην Ελλάδα.

Επί του παρόντος, ο όμιλος Pepco απασχολεί πάνω από 31.000 εργαζόμενους σε 18 ευρωπαϊκές χώρες, ενώ είναι εισηγμένη στο Χρηματιστήριο της Βαρσοβίας από τον Μάιο του 2021. Πλέον τα καταστήματα Pepco επισκέπτονται πελάτες που πραγματοποιούν 30 εκατ. συναλλαγές κάθε μήνα.

Ακολουθήστε το insider.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις από την Ελλάδα και τον κόσμο.

Διαβάστε ακόμη

Φορολογικές δηλώσεις: Όλες οι απαλλαγές εισοδήματος για μισθωτούς και συνταξιούχους - Η λίστα της ΑΑΔΕ

Ψηφιακό πελατολόγιο: «Καμπάνα» 100 ευρώ για κάθε αυτοκίνητο που δεν καταγράφεται από την 1η Ιουλίου

Ακίνητα/Τουρισμός: «Βουλιάζουν» 10 ηπειρωτικοί προορισμοί για το Πάσχα - Τιμές και διαθεσιμότητα

BEST OF LIQUID MEDIA

gazzetta
gazzetta reader insider insider