Σε Σλοβενία, Κροατία και Βοσνία επεκτείνεται η Miele Hellas – Οι προοπτικές του νέου cluster και τα σχέδια για 100 εκατ. τζίρο

Νίκη Παπάζογλου
Viber Whatsapp
Μοιράσου το
Σε Σλοβενία, Κροατία και Βοσνία επεκτείνεται η Miele Hellas – Οι προοπτικές του νέου cluster και τα σχέδια για 100 εκατ. τζίρο
Πώς κινήθηκε το 2024 για την εταιρεία - Η ψήφος εμπιστοσύνης της γερμανικής εταιρείας στην ελληνική θυγατρική

Τρεις νέες αγορές εντάσσει υπό την ευθύνη της η Miele Hellas, με τον γερμανικό όμιλο να κάνει λόγο για ψήφο εμπιστοσύνης στην ελληνική θυγατρική και για ενίσχυση της παρουσίας του στην περιοχή της ΝΑ Ευρώπης. Με το νέο cluster που δημιουργείται δε, και με την ανοδική πορεία της ελληνικής αγοράς, η οποία εισφέρει σήμερα περί το 70% του τζίρου της εταιρείας, η Miele εκτιμά ότι ο στόχος των 100 εκατ. ευρώ τζίρο το 2030, θα έρθει πιο κοντά.

Το νέο cluster

Ειδικότερα, όπως ανακοίνωσε σε χθεσινή συνάντησή του με δημοσιογράφους ο επικεφαλής της Miele Hellas, Θάνος Κυριαζής, η εταιρεία δημιουργεί ένα νέο cluster με την ονομασία Adrian Aegean, εντάσσοντας υπό την ευθύνη της τις αγορές της Σλοβενίας, της Κροατίας και της Βοσνίας. Στο πλαίσιο του νέου cluster που δημιουργείται μάλιστα η Miele προσθέτει δυο νέα γραφεία σε Λιουμπλιάνα και Ζάγκρεμπ και απευθύνεται πλέον σε πληθυσμό 26 εκατομμυρίων ανθρώπων, αυξημένο κατά 9 εκατομμύρια σε σχέση με σήμερα.

«Η εξέλιξη σηματοδοτεί μια ενισχυμένη περιφερειακή δομή λειτουργίας, εξασφαλίζοντας αυξημένη αποδοτικότητα και μεγαλύτερη συνέργεια μεταξύ των αγορών. Ο αναμενόμενος συνολικός κύκλος εργασιών του cluster το 2025 θα ξεπεράσει τα 70 εκατ. ευρώ με περαιτέρω ανάπτυξη των καναλιών διανομής και των προϊοντικών κατηγοριών σε όλες τις αγορές που δραστηριοποιούμαστε» ανέφερε χαρακτηριστικά ο κ. Κυριαζής.

Σύμφωνα με τον ίδιο μάλιστα η προσθήκη των νέων αγορών και η προσθήκη των εκεί ιδιόκτητων καταστημάτων δεν φαίνεται να επηρεάζει τα προαναγγελθέντα σχέδια του ομίλου για άνοιγμα έως δύο νέων καταστημάτων στη χώρα ετησίως. Οι περιοχές που εξετάζονται δε, δεν περιορίζονται στην Αττική αλλά επεκτείνονται και εκτός πρωτεύουσας, σε μέρη όπου θα μπορούσαν να υπάρξουν πωλήσεις πέρα από το D2C και στο B2Β κομμάτι. Σε αυτό το πλαίσιο της ανάπτυξης, εξετάζεται σύμφωνα με τον κ. Κυριαζή και η πιθανότητα νέων συνεργασιών για την προώθηση των προϊόντων της Miele, στη λογική της υφιστάμενης συνεργασίας που διατηρεί με την Gruppo Cucine.

Τα σχέδια για την συνέχεια

Όσο για την στρατηγική για την συνέχεια περιλαμβάνει πέρα από τα νέα σημεία για την περαιτέρω ανάπτυξη του καναλιού, direct to consumer, την προώθηση της εξαγωγικής δραστηριότητας στις υφιστάμενες αγορές που δραστηριοποιείται ο όμιλος, αλλά και την διεύρυνση του μεριδίου αγοράς.

Σημειωτέον ότι σύμφωνα με τα όσα ανέφερε ο κ. Κυριαζής ο τζίρος της εταιρείας την χρονιά που μας πέρασε ξεπέρασε τις εκτιμήσεις κινούμενος άνω των 40 εκατ. ευρώ καταγράφοντας ανάπτυξη άνω του 10% σε σχέση με το 2023.

Το μερίδιο αγοράς του ομίλου ανέρχεται σήμερα στο 4,5% σε αξία, αυξανόμενο κατά μια ποσοστιαία μονάδα σε σχέση με το παρελθόν με την Miele Hellas να διαθέτει ήδη πέντε καταστήματα στο χαρτοφυλάκιο της – την περασμένη χρονιά προσέθεσε δύο ακόμα. Η εξαγωγική δραστηριότητα της εταιρείας ενισχύθηκε την περασμένη χρονιά κατά 44% με την Miele να προχωρά σε στρατηγικές κινήσεις για την επέκταση της διανομής στις χώρες που είχε μέχρι σήμερα υπό την ευθύνη της. Όσο για το κανάλι D2C και τα ιδιόκτητα καταστήματα η οργανική ανάπτυξη έφτασε στο 12%. Σημαντική συνεισφορά σε αυτό είχε ιδιαίτερο concept του Kitchen Retail που αναπτύχθηκε στην Ελλάδα και το «ζήλεψε» η μητρική, εξετάζοντας την πιθανότητα υλοποίησης και σε άλλες χώρες όπως εξήγησε ο επικεφαλής.

Για το επόμενο έτος η εταιρεία αναμένει περαιτέρω ανάπτυξη δίνοντας αξία σε όλες τις προϊοντικές κατηγορίες που διαθέτει, χωρίς ωστόσο να αναμένονται μεγάλες διακυμάνσεις στην ελληνική αγορά. Έμφαση ωστόσο θα δοθεί στις κατηγορίες που σχετίζονται με την εμπειρία στην κουζίνα, η οποία αναπτύσσεται με ρυθμό 20%.

Ακολουθήστε το insider.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις από την Ελλάδα και τον κόσμο.

Διαβάστε ακόμη

Η Κωτσόβολος και η Ομάδα Αιγαίου ενώνουν τις δυνάμεις τους για να φτάσει η τεχνολογία παντού

Στα Public Μοιραζόμαστε τη Μαγεία: Χάρισε Νέα Ζωή σε Παιχνίδια και Βιβλία!

Xiaomi: «Άλμα» 30,5% στα έσοδα για το γ' τρίμηνο - Ξεπέρασαν τις εκτιμήσεις

BEST OF LIQUID MEDIA

gazzetta
gazzetta reader insider insider